Wyniki wyszukiwania
remontowany jest tor na szlaku Horyniec Zdrój – Werchrata. Prace pozwolą zlikwidować ograniczenia prędkość i usprawnią przejazd pociągów. Na trasie kursują składy w relacjach Jarosław – Horyniec Zdrój oraz
PRZECZYTAJOdnowiona trasa kolejowa, po ponad 18 latach, zapewni ponownie przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 100 km/godz. Zakończenie robót planowane jest na przełomie 2020/2021 r. Inwestycja o wartości
PRZECZYTAJtym 4 mostów i 8 wiaduktów. Po zakończeniu wszystkich prac w ramach inwestycji pociągi pojadą z prędkością do 100 km/h, co skróci czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem o około 12 minut. Od 15 grudnia
PRZECZYTAJpieszych. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h (obecnie do 90 km/h), a towarowe do 80 km/h (obecnie 40 km/h). Zakończenie robót planowane
PRZECZYTAJpociągów. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h (obecnie do 90 km/h), a towarowe do 80 km/h (obecnie 40 km/h). Zakończenie prac planowane
PRZECZYTAJkolejowe, przeznaczone przede wszystkim dla pociągów dalekobieżnych, które będę pokonywać Wisłę z prędkością 100 km/h. Obiekt będzie gotowy w I połowie 2022 roku. - Inwestycja PLK nie tylko poprawi warunki
PRZECZYTAJmiędzy Starym Sączem a Piwniczną. Dzięki pracom wyeliminujemy ograniczenia w ruchu i podniesiemy prędkość nawet do 120 km/h na szlaku Stary Sącz – Rytro. Zwiększymy jednocześnie poziom bezpieczeństwa. Ponadto
PRZECZYTAJkonstrukcji kratownicowej i żelbetowych podporach. Pociągi pasażerskie mogą pokonać przeprawę z prędkością do 120 km/h. Długa na ok. 300 metrów przeprawa ma dwa tory z siecią trakcyjną. Zwiększyła się
PRZECZYTAJsię. Planowana jest również wymiana ok. 56 km sieci trakcyjnej i 48 km torów, co pozwoli podnieść prędkość pociągów towarowych do 120 km/h, a pasażerskich do 160 km/h. Ponadto przebudowanych zostanie 17
PRZECZYTAJzlokalizowany niedaleko popularnego miejsca wypoczynku. Po nowej dwutorowej łącznicy pociągi pojadą z prędkością 80 km/h. Koszt jej budowy szacowany jest na przeszło 200 mln zł. – Olkusz to kolejna miejscowość
PRZECZYTAJ