• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-wrzesnia-wracaja-pociagi-do-otwocka-i-na-odcinek-pilawa-garwolin-1-3891

Od września wracają pociągi do Otwocka i na odcinek Pilawa - Garwolin

28.08.2018

między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do ok. półtorej godziny. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem a Pilawą. Powstanie 77 nowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-kolejny-etap-modernizacji-czyzew-bialystok-4167

Rail Baltica: kolejny etap modernizacji – Czyżew - Białystok

03.04.2019

będą szybsze. Infrastruktura kolejowa zostanie dostosowana do wymogów, by pociągi mogły jeździć z prędkością do 200 km/h. Na ponad 70 km będą nowe tory i sieć trakcyjna. Przebudowanych zostanie 8 mostów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/leszno-inwestycja-plk-zwiekszy-bezpieczenstwo-i-usprawni-komunikacje-4089

Leszno - inwestycja PLK zwiększy bezpieczeństwo i usprawni komunikację

01.02.2019

około 20 minut. Po załatwieniu wszystkich potrzebnych formalności pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h a towarowe do 120 km/h. Prace realizowane są w ramach projektu „Prace na linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroca-pociagi-pasazerskie-na-trase-leszno-glogow-3997

Wrócą pociągi pasażerskie na trasę Leszno - Głogów

15.11.2018

poprawie stanu 30 przejazdów kolejowo – drogowych. Po przebudowie linii pociągi będą mogły jeździć z prędkością do 100 km/h. Pierwsze prace, po wyłonieniu w przetargu wykonawcy dokumentacji projektowej i robót

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-grabowna-wlk-do-zdun-dla-pasazerow-nowe-perony-sprawny-przewoz-towarow-3886

Od Grabowna Wlk. do Zdun - dla pasażerów nowe perony, sprawny przewóz towarów

24.08.2018

efektem prac będzie sprawna jazda pociągów, czyli dogodne podróże pasażerskie i przewóz ładunków z prędkością 80-120 km/godz. Będzie mogło jeździć więcej pociągów, gdyż zostanie zwiększona przepustowość i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jedynka-do-celu-przyblizamy-slask-modernizacja-linii-nr-1-czestochowa-zawiercie-3859

Jedynką do celu. Przybliżamy Śląsk. Modernizacja linii nr 1 Częstochowa - Zawiercie

wiaduktów oraz przejazdów kolejowo-drogowych, wymiana torów i sieci trakcyjnej skutkujące wzrostem prędkości pociągów pasażerskich i towarowych oraz wiele innych działań w obrębie stacji i przejść dla pieszych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/boguchwala-czudec-jest-umowa-na-33-mln-zl-dofinansowania-projektu-3850

Boguchwała - Czudec. Jest umowa na 33 mln zł dofinansowania projektu

30.07.2018

podróże Ważnym efektem rewitalizacji linii nr 106 na odcinku Boguchwała – Czudec jest zwiększenie prędkości pociągów z 60 km/h do 100 km/h. Po pracach i zakończeniu testów urządzeń, pociągi pojadą szybciej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-linia-obwodowa-plk-sprawdzaja-nowe-wiadukty-3845

Warszawa linia obwodowa - PLK sprawdzają nowe wiadukty

27.07.2018

planowane są przejazdy pociągów z różną prędkością. Mierzone będą wszystkie niezbędne parametry linii kolejowej. Na linii kolejowej pociągi będą mogły jeździć z prędkością do 80 km/h. Równocześnie trwa projektowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-287-na-odcinku-nysa-opole-3808

Rewitalizacja linii kolejowej nr 287 na odcinku Nysa - Opole

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-trasie-wolow-glogow-3803

Nowe perony na trasie Wołów - Głogów

28.06.2018

most), zostały dostosowane do zwiększonej prędkości i większych obciążeń pociągów. Głównym efektem przeprowadzonych prac będzie likwidacja ograniczeń prędkości i polepszenie komfortu podróżnych. Odnowiony [...] Małowice Wołowskie, a w listopadzie na szlaku Grębocice – Krzepów. Efektem robót jest zwiększenie prędkości do 120 km/ godz. Zadanie PLK obejmuje przebudowę 25 km toru – zamontowane są nowe szyny i podkłady [...] Odnowiony tor pozwoli na przejazd pociągów pasażerskich z maksymalną prędkością do 120 km/godz., a pociągów towarowych do 100 km/godz. Umożliwi też prowadzenie ciężkich składów towarowych o nacisku na oś do

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...78910111213141516...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 111 do 120 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook