Wyniki wyszukiwania
między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do ok. półtorej godziny. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem a Pilawą. Powstanie 77 nowych
PRZECZYTAJbędą szybsze. Infrastruktura kolejowa zostanie dostosowana do wymogów, by pociągi mogły jeździć z prędkością do 200 km/h. Na ponad 70 km będą nowe tory i sieć trakcyjna. Przebudowanych zostanie 8 mostów
PRZECZYTAJokoło 20 minut. Po załatwieniu wszystkich potrzebnych formalności pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h a towarowe do 120 km/h. Prace realizowane są w ramach projektu „Prace na linii kolejowej
PRZECZYTAJpoprawie stanu 30 przejazdów kolejowo – drogowych. Po przebudowie linii pociągi będą mogły jeździć z prędkością do 100 km/h. Pierwsze prace, po wyłonieniu w przetargu wykonawcy dokumentacji projektowej i robót
PRZECZYTAJefektem prac będzie sprawna jazda pociągów, czyli dogodne podróże pasażerskie i przewóz ładunków z prędkością 80-120 km/godz. Będzie mogło jeździć więcej pociągów, gdyż zostanie zwiększona przepustowość i
PRZECZYTAJwiaduktów oraz przejazdów kolejowo-drogowych, wymiana torów i sieci trakcyjnej skutkujące wzrostem prędkości pociągów pasażerskich i towarowych oraz wiele innych działań w obrębie stacji i przejść dla pieszych
PRZECZYTAJpodróże Ważnym efektem rewitalizacji linii nr 106 na odcinku Boguchwała – Czudec jest zwiększenie prędkości pociągów z 60 km/h do 100 km/h. Po pracach i zakończeniu testów urządzeń, pociągi pojadą szybciej
PRZECZYTAJplanowane są przejazdy pociągów z różną prędkością. Mierzone będą wszystkie niezbędne parametry linii kolejowej. Na linii kolejowej pociągi będą mogły jeździć z prędkością do 80 km/h. Równocześnie trwa projektowanie
PRZECZYTAJNowe perony na trasie Wołów - Głogów
28.06.2018
most), zostały dostosowane do zwiększonej prędkości i większych obciążeń pociągów. Głównym efektem przeprowadzonych prac będzie likwidacja ograniczeń prędkości i polepszenie komfortu podróżnych. Odnowiony [...] Małowice Wołowskie, a w listopadzie na szlaku Grębocice – Krzepów. Efektem robót jest zwiększenie prędkości do 120 km/ godz. Zadanie PLK obejmuje przebudowę 25 km toru – zamontowane są nowe szyny i podkłady [...] Odnowiony tor pozwoli na przejazd pociągów pasażerskich z maksymalną prędkością do 120 km/godz., a pociągów towarowych do 100 km/godz. Umożliwi też prowadzenie ciężkich składów towarowych o nacisku na oś do
PRZECZYTAJ