• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2024. Rezultatów: 342, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wrocila-na-mazury-z-elku-do-gizycka-po-nowym-torze-10812

Kolej wróciła na Mazury – z Ełku do Giżycka po nowym torze

18.06.2025

odcinku wynosi 876 mln zł netto (1,077 mld zł brutto) ze środków Krajowego Planu Odbudowy. W kwietniu 2024 r. podpisaliśmy dodatkową umowę na budowę pięciu podstacji trakcyjnych do zasilania powstającej sieci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-z-warszawy-w-kierunku-nasielska-kolejny-etap-przygotowania-inwestycji-7703

Lepsze podróże z Warszawy w kierunku Nasielska – kolejny etap przygotowania inwestycji

16.11.2022

. Planowane zakończenie studium wykonalności to III kwartał 2024 roku. Studium będzie podstawą do szczegółowego planowania projektu po 2024 roku. Najważniejszym efektem planowanej inwestycji ma być oferta

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-ws-prac-nad-wdrozeniem-systemu-ertms-gsm-r-10644

Informacja ws. prac nad wdrożeniem systemu ERTMS/GSM-R

15.04.2025

uczestniczyć w pracach zespołu mediacyjnego z wykonawcą systemu już na wcześniejszym etapie, 27.08.2024 r. W ramach prac Zarządu, inni Członkowie Zarządu przejęli zakres obowiązków odwołanego Piotra Kubickiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-stawiaja-na-odnawialne-zrodla-energii-10455

PLK SA stawiają na odnawialne źródła energii

27.01.2025

W głównej mierze do montażu paneli fotowoltaicznych wykorzystywane są budynki kolejowe PLK SA. W 2024 roku urządzenia do wytwarzania prądu z energii słonecznej umieszczono na budynkach nastawni w mie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasa-elk-korsze-przygotowania-do-elektryfikacji-6782

Trasa Ełk – Korsze – przygotowania do elektryfikacji

11.03.2022

linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk – Korsze wraz z elektryfikacją” zostały zaplanowane do I kw. 2024 roku. Wartość robót to 649 mln zł netto. Projekt jest dofinansowany z Unii Europejskiej z Programu

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/elektroenergetyka-kolejowa

Elektroenergetyka kolejowa

zasad WCAG - obowiązuje od 21.11.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 320 KB Dokument Normatywny nr 01-11/ET/2018 Oprawy oświetleniowe LED Iet-122 - obowiązuje od 21.11.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 322 [...] 01.01.2019 r. do 20.11.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 689 KB Dokument Normatywny nr 01-11/ET/2018 Oprawy oświetleniowe LED Iet-122 - obowiązywał od 01.01.2019 r. do 20.11.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar [...] przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Iet-4 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązują od 10.08.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 416 KB Wymagania dla materiałów węglowych nakładek stykowych pantografów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-na-forum-ekonomicznym-w-karpaczu-10039

PLK SA na Forum Ekonomicznym w Karpaczu

03.09.2024

gwarancją wzrostu gospodarczego” (3.09.2024, godz.14:20-15:20) „Inwestycja w porty. Inwestycja w rozwój” (3.09.2024, godz. 16:40-17:55) „Kolej u progu wielkich zmian” (4.09.2024, godz. 12:20-13:20)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/srodki-z-kpo-na-kolej-wydamy-efektywnie-9979

Środki z KPO na kolej wydamy efektywnie

06.08.2024

postępowania, mające na celu zagospodarowanie środków z KPO, PLK SA planują ogłosić w IV kwartale 2024 roku. Łączna wartość unijnego wsparcia z KPO na kolej to przeszło 18 mld zł.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosla-efektywnosc-utrzymania-sieci-kolejowej-plk-sa-10503

Wzrosła efektywność utrzymania sieci kolejowej PLK SA!

19.02.2025

Krzysztof Waszkiewicz, członek Zarządu – dyrektor ds. utrzymania infrastruktury. Tory najważniejsze W 2024 roku w ramach prac utrzymaniowych, które koncentrowały się na branży dróg kolejowych, zrealizowano [...] zużycia. W tym celu coraz częściej instalowane są elementy, które kompensują energię elektryczną. W 2024 roku zamontowano kompensację mocy biernej na 320 przyłączach, co przełożyło się na realne oszczędności [...] roku 16 142 minuty, a w zeszłym roku 9 344 minuty. Ostatnia, ale nie mniej ważna jest automatyka W 2024 roku wykonano pierwszy krok w kierunku wprowadzenia na sieci sygnalizacji wykonanej w technologii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/strategiczne-spojrzenie-na-efektywnosc-eksploatacyjna-sieci-kolejowej-plk-sa-10320

Strategiczne spojrzenie na efektywność eksploatacyjną sieci kolejowej PLK SA

16.12.2024

zaspokajanie potrzeb pasażerów i nadawców towarów służą działania optymalizujące procesy zainicjowane w 2024 roku. W szczególności wiarygodne i partnerskie warunki współpracy z PKP S.A., Centralnym Portem K [...] hałasu kolejowego. Świadomość PLK SA w zakresie zrównoważonego rozwoju, to nie tylko uruchomienie w 2024 roku przygotowania do wdrażania raportowania i zarządzania ESG, ale także szereg inicjatyw faktycznie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...78910111213141516...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 111 do 120 z 342.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook