Wyniki wyszukiwania
Kolejna inwestycja PLK S.A. w Kobyłce zwiększyła poziom bezpieczeństwa na torach i usprawniła komunikację. Mieszkańcy korzystają już z nowego tunelu pod torami linii Warszawa – Białystok. Dostępna jes
PRZECZYTAJGotowy jest już nowy wiadukt kolejowy i droga przy zmodernizowanym przystanku w Kokotowie, na linii Kraków - Tarnów. W sąsiedztwie peronów powstał bezkolizyjny przejazd pod torami i nowe chodniki. Cał
PRZECZYTAJNowy wiadukt nad torami linii kolejowej Warszawa – Białystok powstał w sąsiedztwie przystanku Łapy Osse i dawnego osiedla kolejowego o tej samej nazwie. Bezkolizyjne skrzyżowanie umożliwia bezpieczny
PRZECZYTAJścieżki naprowadzające. Dodatkowym udogodnieniem będzie System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP), który zapewni aktualne informacje o ruchu pociągów. Obecnie trwają prace nad jego wdrożeniem. Bezpieczne [...] Stało się tak dzięki centralizacji urządzeń i sterowaniu ruchem pociągów z jednego miejsca. W tym celu zbudowaliśmy nowoczesne lokalne centrum sterowania, wyposażone w zaawansowane urządzenia komputerowe
PRZECZYTAJnaprowadzające oraz antypoślizgowa nawierzchnia. Wyświetlacze Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) na bieżąco poinformują podróżnych o ruchu pociągów. Jakościowy przeskok o sto lat Nowością na stacji
PRZECZYTAJWraz z wprowadzeniem korekty rozkładu jazdy, zwiększymy dopuszczalną prędkość pociągów pasażerskich na odcinku Kraków Płaszów – Podłęże do 160 km/h. Przełoży się to na skrócenie czasu podróży do stoli
PRZECZYTAJw regionie. Kluczowym jej założeniem jest rozdzielenie ruchu regionalnego od dalekobieżnego. W tym celu na odcinku linii kolejowej od Będzina do Katowic dobudujemy dwa tory. W efekcie wzrośnie przepustowość
PRZECZYTAJW zakresie projektu Rail Baltica podsumowano działania uzgodnione podczas zeszłorocznego posiedzenia, które odbyło się w Suwałkach. Podkreślono konieczność zachowania ruchu pociągów podczas budowy odc
PRZECZYTAJPrzed rogatkami przejazdu kolejowo-drogowego w Baciutach przez lata musieli zatrzymywać się kierowcy – zamykały się często ze względu na pasażerski i towarowy ruch pociągów między Warszawą i Białymsto
PRZECZYTAJOd początku czerwca maszyny, w tym koparki i wiertnica, pracują na stacji Sosnowiec Główny. Wykonawca zdemontował ok. 3 km starych torów. Jednocześnie gromadzi materiały pod budowę nowych torów – w sa
PRZECZYTAJ