Wyniki wyszukiwania
też nowe lokalne centrum sterowania (LCS) wyposażone w nowoczesne systemy. Prace obejmą też ponad 150-metrowy most na Wiśle (między Goczałkowicami a Czechowicami-Dziedzicami) oraz 22 inne obiekty inżynieryjne
PRZECZYTAJponiedziałku zapewnią wygodne dojście na perony nr 1, 2 i 3. Docelowo przejście będzie połączone blisko 150 metrowym łącznikiem z drugą istniejącą kładką, wybudowaną w 2016 roku. Łącznik zostanie oddany podróżnym
PRZECZYTAJRocznie średnio 150 awarii sieci trakcyjnej powodowane jest przez zły stan techniczny pantografów - urządzeń umieszczonych na dachu lokomotyw elektrycznych, które służą do pobierania prądu z sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJBędzie szybciej i bezpieczniej Na trasie od Wronek do Słonic zarządca infrastruktury zmodernizuje 150 km torów i 160 km sieci trakcyjnej. Na przebudowywanym odcinku zostanie podniesiony poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obecnie prowadzą już prace za ponad 150 mln zł na trasie Tunel – Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec Olkuski. Z pierwszych efektów inwestycji
PRZECZYTAJodcinku Tunel – Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec Olkuski, w granicach woj. małopolskiego, są warte 150 mln zł. Na trasie od strony woj. śląskiego, roboty na odcinku Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa
PRZECZYTAJw i inne służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo publiczne. Dodatkowe patrole pojawią się w ponad 150 pociągach pasażerskich. Funkcjonariusze SOK obecni będą również na szlakach kolejowych, także w rejonach
PRZECZYTAJtrzyprzęsłowy most na rzece Wiśle (między Goczałkowicami a Czechowicami-Dziedzicami) o długości ponad 150 metrów. Ponadto, na stacji Czechowice–Dziedzice zostanie wybudowane lokalne centrum sterowania (LCS)
PRZECZYTAJe będą 4 windy prowadzące na platformy i jedna przy ul. Kolumba. Obiekt zostanie połączony blisko 150 metrowym łącznikiem z drugą istniejącą kładką, wybudowaną w 2016 roku. Obecnie, przy pomocy ciężkiego
PRZECZYTAJpo wybudowaniu tunelu średnicowego zyska bezpośrednie połączenie ze stacją Łódź Fabryczna. Każdy ze 150 m peronów będzie wyposażony w wiaty i ławki. Łatwą orientację oraz informację zapewnią: system oznakowania
PRZECZYTAJ