• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy linia kolejowa nr 245. Rezultatów: 2423, czas wyszukiwania 19 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-kontrakt-na-modernizacje-linii-swiercze-ciechanow-zakonczony-1528

Pierwszy kontrakt na modernizacje linii Świercze – Ciechanów zakończony

13.12.2011

łącznie 10 peronów, w tym: peron nr 1 i 2 na stacji Gąsocin, peron nr 1 i 2 na przystanku osobowym Kałęczyn, peron nr 1 i 2 na posterunku odgałęźnym Świercze, peron nr 1 i 2 na przystanku osobowym Ciechanów [...] siecią trakcyjną, zabudową urządzeń sterowania ruchem kolejowym i odwodnieniem układu torowego; -zamontowano 39 rozjazdów; -wybudowano nową linię LPN (Linia Potrzeb Nietrakcyjnych) na całej długości kontraktu [...] Ciechanów Przemysłowy oraz peron nr 1 i wyspowy nr 2 na stacji Ciechanów wraz z ustawieniem wiat peronowych, tablic z nazwą stacji i słupów oświetleniowych; - wyposażono w samoczynną blokadę liniową szlaki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/lepsze-podroze-na-odcinku-chybie-zory-rybnik-nedza-turze-efekty-remontu-4530

Lepsze podróże na odcinku Chybie-Żory-Rybnik-Nędza/Turze – efekty remontu

Szczegóły na temat inwestycji na stronie www.towarynatory.pl Projekt „Prace na liniachkolejowychnr 140, 148, 157, 159, 173, 689, 691 na odcinku Chybie-Żory-Rybnik-Nędza/Turze” o wartości 375 mln zł był

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wspolnie-chronmy-kolejowa-infrastrukture-1984

Wspólnie chrońmy kolejową infrastrukturę

19.07.2013

rosnącej liczby kradzieży i dewastacji elementów sieci kolejowej. Za pieniądze na usuwanie awarii i odbudowę infrastruktury, PKP Polskie Linie Kolejowe mogłyby wyremontować rocznie 25 przystanków osobowych [...] kradzieżami i dewastacjami jest Górny i Dolny Śląsk. Najczęściej do kradzieży dochodzi na czynnych liniachkolejowych. Złodzieje działają w kilkuosobowych, zorganizowanych grupach, mają specjalistyczny sprzęt [...] dolnośląskiego skradziono i zdewastowano infrastrukturę kolejową za prawie 2 mln złotych. Od stycznia do końca maja tego roku PKP Polskie Linie Kolejowe na naprawę i wymianę skradzionych, bądź zniszczonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zwieksza-mozliwosci-przewozow-z-chorzowa-do-trojmiasta-5244

Kolej zwiększa możliwości przewozów z Chorzowa do Trójmiasta

18.12.2020

gospodarczo kolejowe projekty – powiedział Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z firmą PORR S.A. umowę „Prace na liniikolejowejnr 131 na odcinku [...] odcinek Chorzów – Nakło Śląskie na liniinr 131 ze Śląska do portów pokazuje, że PKP Polskie Linie Kolejowe konsekwentnie realizują inwestycje z Krajowego Programu Kolejowego i efektywnie wykorzystują środki [...] Korzystnie zmienia się trasa kolejowa Śląsk – porty (linianr 131) PLK podpisały we wrześniu 2019 roku dwie umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót na ponad 100 km odcinku linii: Kalina (Herby Nowe) - Rusiec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-nowego-przystanku-chorzelow-poludniowy-8238

Pociągiem z nowego przystanku Chorzelów Południowy

27.04.2023

Jego lokalizację na linii między Mielcem a Padwią zaplanowano w ciągu drogi gminnej Chorzelów - Szkotnia, przy przejeździe kolejowo-drogowym. W marcu, na tej samej liniikolejowej, ruszyły również roboty [...] Chorzelów Południowy i Mielec Południowy, na liniinr 25 Dębica - Mielec - Padew zaplanowano w ramach „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Zakończenie prac p [...] Program dla województwa podkarpackiego Celem „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-kolejowy-nad-narwia-plk-przywracaja-polaczenie-ostroleka-chorzele-6657

Nowy most kolejowy nad Narwią – PLK przywracają połączenie Ostrołęka – Chorzele

03.02.2022

Zakończono nasuwanie nowego mostu kolejowego nad Narwią w Ostrołęce. To największy obiekt na około 60 km linii Ostrołęka – Chorzele. Przeprawa ma 245 metrów długości. Kratownicowa stalowa konstrukcja waży [...] Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do [...] Chorzeli przewidywany jest na około 50 minut dla pociągów regionalnych. Projekt „Modernizacja liniikolejowejnr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe finansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ostroleka-chorzele-maszyny-szykuja-tor-do-podrozy-7019

Ostrołęka – Chorzele, maszyny szykują tor do podróży

24.05.2022

ochrony środowiska - przygotowane będą 4 przejścia dla małych zwierząt. Projekt „Modernizacja liniikolejowejnr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe dof [...] obrębie stacji Grabowo. Wykona roboty na stacji Chorzele na pozostałych odcinkach linii. Przy nowym blisko 250 m moście kolejowym nad Narwią umacniane są skarpy rzeki. Od strony Ostrołęki i Chorzel przygotowywane [...] połączeń przewidywany jest w 2023 r. Obecnie specjalistyczna maszyna tzw. podbijarka wyrównuje tor na linii Ostrołęka-Chorzele. Tor jest unoszony i pod podkłady podsypywany jest tłuczeń. Maszyna pracowała już

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-i-tor-na-moscie-nad-narwia-postepuja-prace-na-linii-ostroleka-chorzele-7340

Nowe przystanki i tor na moście nad Narwią – postępują prace na linii Ostrołęka – Chorzele

24.08.2022

sterowania ruchem kolejowym. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, [...] przewidywany jest na około 50 minut dla pociągów regionalnych. Projekt „Modernizacja liniikolejowejnr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe finansowanie [...] największy obiekt na około 60 km odcinku linii Ostrołęka – Chorzele. Przeprawa ma 245 metrów długości. Gotowe są już perony w Ostrołęce, Parciakach i Raszujce. Prace przeniosły się na stacje Grabowo,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-tor-i-przystanki-na-linii-ostroleka-chorzele-7673

Nowy tor i przystanki na linii Ostrołęka – Chorzele

07.11.2022

Ostrołęce montowane są nowe komputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Gotowy jest most kolejowy nad Narwią. Nasunięto nową 245 metrową stalową konstrukcję, ułożono tor i przygotowano chodniki. Obecnie [...] na rozjazdach i 19 przejazdach kolejowo - drogowych reaktywowanej linii. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. [...] Chorzeli przewidywany jest na około 50 minut dla pociągów regionalnych. Projekt „Modernizacja liniikolejowejnr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe finansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linie-ostroleka-chorzele-wroca-pociagi-jest-umowa-o-dofinansowanie-projektu-7856

Na linię Ostrołęka – Chorzele wrócą pociągi – jest umowa o dofinansowanie projektu

27.12.2022

sterowania ruchem kolejowym. Wybudowany jest 245-metrowy most kolejowy nad Narwią. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu [...] Zgodnie z postanowieniami zawartej umowy o dofinansowanie dla projektu „Modernizacja liniikolejowejnr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele”, dofinansowanie etapu I prac wynosi ponad 192 mln zł netto, co [...] czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...112113114115116117118119120121...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1161 do 1170 z 2423.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook