Wyniki wyszukiwania
PLK pamiętają o historii kolei
17.01.2017
kolejowych. Przedmioty stały się ciekawymi pomocami dydaktycznymi do nauki podstawowych zasad prowadzenia ruchu kolejowego. Urządzenia trafiły m.in. do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Gen. Józefa
PRZECZYTAJtorów oraz rozjazdów. Wyposażona jest w zespoły stabilizujące, umożliwia sprawne i efektywne prowadzenie robót inwestycyjnych oraz bieżące utrzymanie sieci kolejowej. Proces podbicia polega na uniesieniu
PRZECZYTAJZmienia się linia Tarnów - Muszyna
01.08.2017
wiaduktów – wyższy poziom bezpieczeństwa W ramach inwestycji na odcinku Grybów – Kamionka Wielka prowadzone będą również prace, na 22 przejazdach kolejowo-drogowych m.in. w Grybowie, Ptaszkowej, Białej Wyżnej
PRZECZYTAJ2 500 dróżników z dodatkowymi szkoleniami
16.06.2017
egzaminy. W 2016 roku PLK przeszkoliły ponad 25 000 pracowników odpowiedzialnych za bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów. Praca na posterunkach związanych z bezpieczeństwem jest także monitorowana i k
PRZECZYTAJPrzyszli kolejarze rozpoczęli edukację
04.09.2017
uczniom ze szkół, z którymi współpracują stypendia w wysokości ponad 1 mln zł. Spółka na bieżąco prowadzi również rozmowy ze szkołami, które są zainteresowane utworzeniem klas o profilu kolejowym. Chodzi
PRZECZYTAJSzlaban na ryzyko! w Płocku
09.05.2016
przepisów ruchu drogowego to nadal najczęstsze przyczyny zdarzeń na przejazdach kolejowo-drogowych. Prowadzona przez Polskie Linie Kolejowa kampania społeczna Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!” od 11
PRZECZYTAJprocedury, w ramach inwestycji podnosimy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Od dwunastu lat prowadzimy tez kampanię Bezpieczny przejazd, kształtującą właściwe zachowania na przejazdach kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJNowe światło na kolei
10.07.2015
preferowanym rozwiązaniem będzie właśnie ta technologia. Zarządca infrastruktury program wymiany świateł prowadzi od 2004 roku. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJdachom światło słoneczne dotrze na perony, znajdujące się 16 metrów pod ziemią. Na stacji wykonawca prowadzi dalsze prace wykończeniowe – montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i wentylacyjnej
PRZECZYTAJTrasa będzie dostępna dla połączeń pasażerskich i towarowych. Prace studialne za 848 tys. złotych, prowadzone przez PLK, zakończą się w pierwszej połowie 2016 roku. Na terenie województwa podlaskiego PKP Polskie
PRZECZYTAJ