Wyniki wyszukiwania
przetwarzane za pomocą specjalnego oprogramowania. Pokazuje ono geologom pełny obraz gruntu w formie 3D. Wartość urządzeń wraz ze sprzętem pomocniczym to ponad 1,8 mln zł. Podczas realizacji inwestycji georadary
PRZECZYTAJpodróżować w kolejnych miejscach województwa warmińsko-mazurskiego. W ostatnich latach mieszkańcy zyskali 3 nowe obiekty – Olsztyn Dajtki, Olsztyn Śródmieście i Pisz Wschodni. Kolejne są w budowie na trasie Gutkowo
PRZECZYTAJh przystanków Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, do stacji Łódź Fabryczna. Tunel będzie miał długość 3 km i średnicę 12,7 metrów. Wykona go największa maszyna TBM, jaka pracowała do tej pory w Polsce. Dotychczas [...] wszystkich elementów spodziewane jest w kwietniu. Umiejscowiona na przodzie maszyny tarcza obraca się 3 razy na minutę. Jej zadaniem jest rozdrabnianie gruntu. Materiał na bieżąco jest wydobywany na powierzchnię [...] 42,5 tony Podajnik – 41,5 tony Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8
PRZECZYTAJWschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest wart ponad 3,5 mld zł i jest współfinansowany przez UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
PRZECZYTAJch przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Otwocku to ok. 90 mln zł. Cały projekt wart jest prawie 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego z POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Wszystkie prace na odcinku
PRZECZYTAJpokonanie skrzyżowania. Prace, realizowane w ramach ogólnopolskiego programu przejazdowego, objęły 3 skrzyżowania w regionie świętokrzyskim. Na przejazdach w Drochowie Dolnym (linia Sitkówka Nowiny – Busko
PRZECZYTAJNa stacji prowadzimy również roboty przy rozjazdach. W materiale zobaczycie, jak przebiega montaż tych elementów torów. Na stacji Lublin Główny zamontujemy 67 nowych rozjazdów i wymienimy 2. Dzięki ty
PRZECZYTAJWschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest wart ponad 3,5 mld zł i jest współfinansowany przez UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
PRZECZYTAJjuż pierwsza tarcza , która wydrąży 4 jednotorowe tunele o średnicy 8,5 metra i łącznej długości ok.3,5 km od komory rozjazdowej przy al. Włókniarzy do linii kolejowej nr 15 w kierunku Łodzi Żabieńca i
PRZECZYTAJobsługi podróżnych na modernizowanej trasie pomiędzy Krakowem a Katowicami. Na stacji w Trzebini peron 3 ma 400 metrów, jest wyższy niż poprzedni oraz w pełni zadaszony. Od dziś korzystają z niego podróżni [...] bezpieczeństwa. Po zakończeniu tego procesu ruszy kolejny etap prac. Podróżni będą korzystać z peronu 3, a wykonawcy rozpoczną rozbiórkę starych i budowę nowych peronów oraz kolejnej części przejścia podziemnego
PRZECZYTAJ