• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1188, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/innowacyjny-system-rozwiaze-problem-oblodzonej-sieci-trakcyjnej-10443

Innowacyjny system rozwiąże problem oblodzonej sieci trakcyjnej?

21.01.2025

przyczepność lodu do przewodów, zapobiegając awariom i zakłóceniom w ruchu pociągów. W zeszłym roku 2,7 tys. km sieci trakcyjnej na głównych trasach zostało zabezpieczonych w ten sposób. Kiedy warunki stają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosla-efektywnosc-utrzymania-sieci-kolejowej-plk-sa-10503

Wzrosła efektywność utrzymania sieci kolejowej PLK SA!

19.02.2025

mld zł. Wymieniliśmy nawierzchnię kolejową na długości ponad 160 km, szyny na kolejnych 320 km torów oraz podkłady na długości ponad 450 km. Roboty te były finansowane głównie ze środków PLK SA. Ogólna liczba [...] Gdańsk Południowy – Gdańsk Olszynka (poziom 1) oraz Warszawa Włochy – Koluszki – Łódź Widzew (poziom 2). Dodatkowo utworzono nową grupę roboczą pomiędzy PLK SA a PKP Intercity S.A., która analizuje stwierdzone

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perspektywy-dla-trasy-kolejowej-ostroleka-szczytno-10518

Nowe perspektywy dla trasy kolejowej Ostrołęka – Szczytno

26.02.2025

kolejową nr 35 na odcinkach Chorzele – Szczytno oraz Ostrołęka – Grabowo o łącznej długości około 40 km. W ramach zadania wykonawca przygotuje analizy wariantów inwestycyjnych oraz kosztów i korzyści, na [...] Szymany” zajmie się firma IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o. z Wrocławia za kwotę 2,537 mln zł netto, pochodzących ze środków budżetowych PLK S.A. Termin realizacji zadania – luty 2027

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-limanowej-rzadzic-bedzie-kolej-10497

W Limanowej rządzić będzie kolej!

17.02.2025

którą pociągi wjeżdżać będą do Limanowej od strony Łososiny Górnej. Konstrukcję o długości przeszło 2km i średniej wysokości 9 m zaprojektowano tak, by sprawnie i z odpowiednią prędkością przekroczyć dolinę [...] dolinę potoku Sowlinka. Natomiast pomiędzy Tymbarkiem a Koszarami zaplanowano tunel o długości niemal 2km. Dzięki nowemu przebiegowi linii kolejowej, skrócimy podróże regionalne i dalekobieżne na południu [...] inwestycja kolejowa na południu Polski składa się z modernizacji i elektryfikacji 75 km trasy Chabówka – Nowy Sącz i budowy 58 km nowej linii, łączącej docelowo Podłęże z Tymbarkiem i Mszaną Dolną. Dzięki temu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszamy-pociagi-na-linii-skarzysko-kamienna-sandomierz-10560

Przyspieszamy pociągi na linii Skarżysko-Kamienna – Sandomierz

07.03.2025

Kielc i Skarżyska-Kamiennej dojadą pociągiem do Sandomierza. Podróż ze stolicy województwa zajmie 2 godz. 10 minut, a ze Skarżyska-Kamiennej 40 minut mniej. Z bezpośrednich połączeń regionalnych skorzystają [...] Sandomierz. Tego samego dnia podniesiemy dopuszczalną prędkość pociągów na tym szlaku kolejowym do 120 km/h. Pozwoli to na skrócenie podróży, a największą różnicę odczują pasażerowie połączeń dalekobieżnych [...] modernizacji urządzeń na przejazdach kolejowo-drogowych. W ramach inwestycji wymieniliśmy w sumie 105 km torów i 108 obiektów inżynieryjnych. Zadanie obejmowało również wymianę sieci trakcyjnej i systemu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosna-mozliwosci-przewozow-towarow-na-sieci-plk-sa-skorzysta-gospodarka-krajowa-10581

Rosną możliwości przewozów towarów na sieci PLK SA. Skorzysta gospodarka krajowa

12.03.2025

rozkładów jazdy) wynoszącą 34 km/h, co stanowi wzrost aż o 2km/h w stosunku do roku 2023. Natomiast same pociągi intermodalne osiągnęły średnią prędkość handlową na poziomie 41 km/h. – Na średnią prędkość [...] mają wpływ parametry eksploatacyjne toru danej linii kolejowej. Podniesienie średniej prędkości o 1 km/h to duże wyzwanie, osiągalne dzięki skutecznej realizacji inwestycji i prac utrzymaniowych. Kolejne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-pierwszy-nowy-przystanek-na-top-ie-10596

Rośnie pierwszy nowy przystanek na TOP-ie

21.03.2025

pojadą trasą z prędkością do 120 km/h, nawet kilkukrotnie szybciej niż obecnie (obecnie prędkość na kolejowej obwodnicy Poznania, w zależności od odcinka, wynosi 20-09 km/h). Szacujemy, że przejazd całym [...] Sterowania (LCS). Przy ul. Kolejowej przygotowujemy już grunt pod budowę budynku. Będzie on mieć ok. 1800 m 2 i niejednolity kształt: częściowo z 4, a częściowo z 10 kondygnacjami o maksymalnej wysokości ok. 40

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mieszkancy-i-kuracjusze-znowu-dojada-do-ciechocinka-pociagiem-10602

Mieszkańcy i kuracjusze znowu dojadą do Ciechocinka pociągiem

21.03.2025

wej linii nr 245. Perony w Ciechocinku (peron nr 1), Odolionie i Aleksandrowie Kujawskim (peron nr 2) zyskają nową nawierzchnię oraz wiaty, gabloty informacyjne, ławki i energooszczędne oświetlenie. Zapewniony [...] zabudujemy nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Dzięki temu pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Podniesiemy poziom bezpieczeństwa na styku dróg i torów dzięki pracom na 8 przejazdach kolejowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisalismy-umowe-na-projekt-nowej-linii-kolejowej-zegrze-przasnysz-10622

Podpisaliśmy umowę na projekt nowej linii kolejowej Zegrze – Przasnysz

31.03.2025

egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się do eliminowania [...] czekania na przejazd pociągu z przeciwnej strony. Pociągi będą poruszać się z maksymalną prędkością 160 km/h, a czas przejazdu między Zegrzem a Przasnyszem wyniesie około 50 minut. Organizator przewozów za

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwieramy-przejscie-dla-pieszych-na-wileniaku-10473

Otwieramy przejście dla pieszych na „Wileniaku”

31.01.2025

pieszych, będą nadawać sygnał „baczność” (trąbić) oraz zwalniać przy przejściu i peronach do prędkości 20 km/h. Inwestycje w bezpieczeństwo na linii wołomińskiej Budowa przejścia przy „Wileniaku” to niejedyna [...] Wileńska Marki, Warszawa Wileńska”, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy, za kwotę ponad 2 milionów zł netto. W ramach tych działań wymieniane są także stare urządzenia sterowania ruchem kolejowym

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...110111112113114115116117118119Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1151 do 1160 z 1188.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook