Wyniki wyszukiwania
Kościerzyną pociągi pasażerskie pojadą nawet o 40 km/h szybciej niż obecnie z prędkością do 140 km/h, a składy towarowe z prędkością do 120 km/h. PLK przebudują 29 peronów m.in. na stacjach i przystankach:
PRZECZYTAJkolejowego. Stacja będzie przystosowana do przejazdu pociągów z prędkością 200 km/h, a docelowo 230/250 km/h. Pociągi towarowe pojadą z prędkością 120 km/h. Wybudowana zostanie nowa nastawnia. Wykonawcą prac [...] na lata 2018–2019. Szybciej na CMK Inwestycje PLK na Centralnej Magistrali dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h. Zwiększają także poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. CMK zapewnia
PRZECZYTAJprzebudowany układ torowy na stacji Wrocław Swojczyce. Po robotach pociągi pasażerskich pojadą z prędkością do 120 km/h. Druga część umowy, podpisana przez Gminę Czernica, dotyczy budowy parkingów i wiat
PRZECZYTAJpoprawie stanu 30 przejazdów kolejowo – drogowych. Po przebudowie linii pociągi będą mogły jeździć z prędkością do 100 km/h. Pierwsze prace, po wyłonieniu w przetargu wykonawcy dokumentacji projektowej i robót
PRZECZYTAJz Kielc do Częstochowy. Dzięki wymianie istotnych elementów toru, pociągi pojadą bezpieczniej z prędkością do 120 km/h. Na trasie zamontowano już większość, 22 z 24 rozjazdów planowanych w woj. świętokrzyskim
PRZECZYTAJKatowice. W 2020 roku pociągi, łączące miasta, po uzyskaniu odpowiednich certyfikatów, pojadą z prędkością 160 km/h. Wartość inwestycji to ok. 2 mld zł. Projekt współfinansowany jest ze środków UE, program
PRZECZYTAJ59 przejazdów kolejowo-drogowych. Po zakończeniu prac w 2020 r. - pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h. Podróż pomiędzy Opolem i Nysą skróci się o około 40 minut z około 1 h 35 min do około
PRZECZYTAJpojadą szybciej od nowego rozkładu jazdy (09.12.2018). Prędkość zwiększy się z 50-70 km/h do nawet 120 km/h. Pociągi towarowe pojadą z prędkością do 100 km/h. To efekt wymiany 16 kilometrów torów. Prace
PRZECZYTAJNerem pociągi pasażerskie pojadą nawet o 40 km/h szybciej niż obecnie, bo z prędkością do 140 km/h, a składy towarowe z prędkością do 120 km/h. PLK przebudują perony na przystankach: Szadek, Otok, Poddębice
PRZECZYTAJpłynnie zmieniają tor. Inwestycja oznacza dla pasażerów bezpieczniejsze i szybsze podróże ze stałą prędkością do 120 km/h. Sprawniej i bez zwolnień, czyli bardziej ekonomicznie, pojadą też pociągi z towarami
PRZECZYTAJ