• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1781, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podlaskie-wieksze-bezpieczenstwo-na-ponad-100-przejazdach-4607

Podlaskie: większe bezpieczeństwo na ponad 100 przejazdach

31.03.2020

dzięki realizacji projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa”. W ramach tego zadania PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają poziom b

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lublin-zachodni-wiecej-wyjazdow-w-lepszych-warunkach-4576

Lublin Zachodni – więcej wyjazdów w lepszych warunkach

12.03.2020

kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest wart ponad 3,5 mld zł i jest współfinansowany przez UE w ramach Programu Operacyjnego Inf

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-pojedziemy-koleja-miedzy-kutnem-i-toruniem-4650

Szybciej pojedziemy koleją między Kutnem i Toruniem

04.05.2020

39 mln zł netto. Dostępniejsze perony i wyższy poziom zabezpieczeń – efekt wykonanych prac Drugi etapu projektu zakończono w 2019 r. Podróżni korzystają z trzech przebudowanych peronów na stacji Kaliska [...] tory bezpieczniej i sprawniej. Na prace przeznaczono 81 mln zł netto. W latach 2016–2018 (pierwszy etap projektu), na 30-kilometrowym odcinku między Włocławkiem Brzezie a Aleksandrowem Kujawskim wymieniono [...] sfinansowana ze środków krajowych jest warta około 300 mln zł netto. Została podzielona na cztery etapy. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie zwiększą prędkość z obecnych 120 km/h do 160 km/h

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/montaz-rozjazdow-na-stacji-lublin-glowny-4654

Montaż rozjazdów na stacji Lublin Główny

kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-uhowie-pojedziemy-nad-torami-rail-baltica-jest-umowa-na-wiadukt-4664

W Uhowie pojedziemy nad torami Rail Baltica – jest umowa na wiadukt

11.05.2020

Budowa wiaduktu drogowego stanowi brakujący element obwodnicy Uhowa. Podpisana dziś umowa to kolejny etap dopełnienia tej bardzo ważnej dla mieszkańców regionu inwestycji. Przypomnę, że w grudniu ubiegłego [...] powiedział Artur Kosicki, marszałek województwa podlaskiego. - Konsekwentnie realizujemy kolejne etapy prac między Warszawą a Białymstokiem, na międzynarodowej trasie Rail Baltica i wykorzystujemy wsp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pulawy-stacja-i-trzy-przystanki-z-lepszym-dostepem-do-kolei-4666

Puławy – stacja i trzy przystanki z lepszym dostępem do kolei

12.05.2020

Dęblin – Lublin, etap I” jest wart ponad 3,5 mld zł i jest współfinansowany przez UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014–2020. Wszystkie prace w ramach I etapu zostaną zrealizowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pomorze-bezpieczniej-na-torach-w-miastach-i-na-helu-4668

Pomorze – bezpieczniej na torach w miastach i na Helu

13.05.2020

chojnicki). Projekt przejazdowy „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” obejmuje na Pomorzu 10 lokalizacji. Wartość prac wynosi 12 mln zł netto. Wartość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-najwieksza-maszyna-tbm-w-drodze-do-lodzi-beda-lepsze-podroze-koleja-4670

Druga największa maszyna TBM w drodze do Łodzi – będą lepsze podróże koleją

15.05.2020

elementów niezbędnych do budowy tuneli i szykuje komory startowe. Na początku czerwca określi kolejne etapy i terminy prac. Na realizację inwestycji wpływ miały problemy pierwszego lidera konsorcjum Energopolu [...] i ograniczone możliwości transportu elementów tarczy ze względu na niski poziom wód. Tarcza TBM etapami jedzie oraz przypłynie Transportem drogowym wykonawca sprowadził do Łodzi jedną trzecią wszystkich [...] codzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-poznan-szczecin-100-przebudowanych-mostow-i-wiaduktow-zwiekszy-mozliwosci-kolei-4671

Linia Poznań – Szczecin – 100 przebudowanych mostów i wiaduktów zwiększy możliwości kolei

15.05.2020

filary oraz stalowa część kolejowej przeprawy. Długi na 193 m i szeroki na ponad 12 m most powstaje etapami, a to umożliwia prowadzenie ruchu kolejowego. Zaawansowana technologia pozwala łączyć konstrukcję

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-podroznych-w-trzebini-lepszy-dostep-do-pociagow-4672

Dla podróżnych w Trzebini lepszy dostęp do pociągów

15.05.2020

odbiory , sprawdzane systemy sterowania i bezpieczeństwa. Po zakończeniu tego procesu ruszy kolejny etap prac. Podróżni będą korzystać z peronu 3, a wykonawcy rozpoczną rozbiórkę starych i budowę nowych [...] spójną sieć kolejową. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Projekt

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...108109110111112113114115116117...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1121 do 1130 z 1781.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook