Wyniki wyszukiwania
Strzegomska estakada to 745-metrowa żelbetowa konstrukcja z 45 niszami i 3 wiaduktami, która łukiem otacza stare miasto. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły remont obiektu i przygotowanie nowego
PRZECZYTAJgłównych punktów zasilania prąd o średnim napięciu 20 kV przetwarzany jest w prąd stały o napięciu 3 kV, którym zasilana jest sieć trakcyjna, a następnie pojazdy. Podstacje trakcyjne zasilają również tzw [...] ; Rozdzielnica 20kV AC; 2 transformatory na potrzeby podstacji (na zewnątrz budynku); Rozdzielnica 3kV DC; Elektroniczne urządzenie ziemnozwarciowe; Rozdzielnice; Bateria akumulatorów; Urządzenia sterowania
PRZECZYTAJzamontowane windy w obrębie dwupoziomowej stacji Kępno. Połączą one dolne perony nr 1 i nr 2 z górnymi nr 3 i nr 4. W pozostałych lokalizacjach dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się będą pochylnie
PRZECZYTAJoddanych do użytku dwóch zmodernizowanych peronów, rozpocznie się kolejny etap przebudowy. Peron nr 3, podobnie jak dwa nowe, będzie powiększony i podwyższony. Wykonawcy pracować będą przy rozbudowywanym
PRZECZYTAJprzenośnik ślimakowy - 30 ton Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8
PRZECZYTAJDla komfortu podróżnych, zwłaszcza osób z ograniczoną możliwością poruszania się, na przystanku Warszawa Aleje Jerozolimskie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wymieniły 4 windy. Ułatwiają one dostęp z w
PRZECZYTAJstrukturze. Wykonawcy przystępują do kolejnego etapu modernizacji stacji. Prace budowlane obejmą peron nr 3, który będzie powiększony i podwyższony. Prace będą także przy rozbudowywanym przejściu podziemnym.
PRZECZYTAJPrace na stacji warte były ok. 31,7 mln zł, na modernizację wiaduktu kolejowego przeznaczono ok. 6,3 mln zł. Obecnie na stacji kończą się odbiory, które potwierdzą właściwe wykonanie robót. Najważniejsze
PRZECZYTAJZakończenie zasadniczych prac budowlanych na stacji Rzeszów Główny planowane jest latem. Wówczas podróżni będą korzystać z wszystkich peronów i odnowionego przejścia podziemnego. Projekt jest współfin
PRZECZYTAJtarczy TBM. Maszyna o masie 1560 ton, 115 m długości i ponad 13 m średnicy wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy ul. Odolanowską i Stolarską do stacji Łódź Fabryczna. To największa
PRZECZYTAJ