• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowsze-pociagi-pasazerskie-znow-pojada-z-sokolowa-podlaskiego-do-siedlec-8866

Mazowsze: Pociągi pasażerskie znów pojadą z Sokołowa Podlaskiego do Siedlec

10.10.2023

atrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu te

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-niedzieli-pociagi-znow-pojada-z-poznania-do-wolsztyna-8069

Od niedzieli pociągi znów pojadą z Poznania do Wolsztyna

10.03.2023

Wolsztyn zwiększą możliwości trasy. Podróżni łatwiej wsiądą do pociągów z peronów w Wolsztynie (perony 2 i 3 – peron nr 1 został przebudowany wcześniej) oraz Grodzisku Wielkopolskim (peron nr 2). Oczekiwany komfort

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-na-opolszczyznie-pojada-szybciej-2449

Pociągi na Opolszczyźnie pojadą szybciej

10.06.2014

wymieniana jest sieć trakcyjna. Docelowy czas przejazdu z Wrocławia przez Opole do Warszawy nie przekroczy 3 godzin i 30 minut. Koszt wszystkich robót przekracza pół miliarda złotych. Szybciej z Opola do Błotnicy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blonie-rokitno-nowy-parking-ulatwi-laczenie-podrozy-do-stolicy-8959

Błonie Rokitno – nowy parking ułatwi łączenie podróży do stolicy

31.10.2023

Sochaczewa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zbudowały obok peronu nr 1 nowy parking dla 40 samochodów. 3 miejsca są przeznaczone do parkowania dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Parking [...] pociągami dojechać do szkół i pracy w Warszawie. Przystanek Błonie Rokitno obsługuje podróżnych od 3 września br. Wybudowano dwa nowe jednokrawędziowe perony o długości 200 metrów z wiatami, ławkami, czytelnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybkie-tempo-prac-miedzy-opolem-a-blotnica-strzelecka-2000

Szybkie tempo prac między Opolem a Błotnicą Strzelecką

28.08.2013

tłucznia, przerabia zintegrowanym młynem udarowym, dodaje i wbudowuje kruszywo w torowisko. Oczyszcza 800 m3/h, Przy odpowiednim trybie pracy, można całkowicie wyczyścić podłoże, a także wbudowywać w nie sztuczne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-hala-peronowa-na-stacji-w-bytomiu-juz-zachwyca-9736

Nowa hala peronowa na stacji w Bytomiu już zachwyca

28.05.2024

Polskich Linii Kolejowych S.A. na odcinku Chorzów Batory – Nakło Śląskie. Wartość zadania to ponad 1,3 mld zł netto. Zakończenie wszystkich prac planowane jest w 2025 r. Projekt ubiega się o dofinansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-nowe-polaczenie-kolejowe-bytomia-z-zabrzem-i-ruda-slaska-8611

Kolej Plus – nowe połączenie kolejowe Bytomia z Zabrzem i Rudą Śląską

04.08.2023

atrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu te

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spod-wiaty-do-pociagu-na-stacji-bytom-10128

Spod wiaty do pociągu na stacji Bytom

10.10.2024

się. Pociągi kursujące w relacji Gliwice – Bytom będą rozpoczynać i kończyć jazdę przy nowym peronie 3. Do tej pory podróżni korzystali z peronu tymczasowego, zlokalizowanego poza halą peronową. Nowy obiekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-torun-z-bydgoszcza-1-2041

Kolej zbliży Toruń z Bydgoszczą

10.10.2013

typu w Europie. Waży około 430 ton. W ciągu dnia urządzenie może oczyścić tłuczeń na dystansie od 2 do 3 km. Projekt rewitalizacji linii kolejowej od odcinku Toruń – Bydgoszcz zakłada, między innymi, wymianę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ladunki-jada-po-nowych-torach-towarowej-obwodnicy-bydgoszczy-4754

Ładunki jadą po nowych torach towarowej obwodnicy Bydgoszczy

19.06.2020

etap III”, PLK wzmocniły podtorze na szlaku Bydgoszcz Emilianowo – Bydgoszcz Wschód oraz wymieniły 3 rozjazdy na stacji Bydgoszcz Leśna. Wykonawca wykona jeszcze prace okołotorowe. Realizacja zadania potrwa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...105106107108109110111112113114...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1091 do 1100 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook