Wyniki wyszukiwania
regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Więcej o Programie
PRZECZYTAJrozbudowę istniejącego mostu kolejowego nad ciekiem wodnym. Ważny zakres prac początkowego etapu stanowiła także zabudowa rozjazdu na linii kolejowej 117 wraz z odcinkami torów dojazdowych. Prace w kolejnym
PRZECZYTAJy w Ostrołęce w rejonie ul. Warszawskiej, w pobliżu przebiegającej linii kolejowej. Most będzie stanowić dla mieszkańców miasta i okolic oraz dla podróżujących koleją ciekawy eksponat – przykład architektury
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJlinii kolejowej Otwock - Lublin Główny (lk7). Wymieniono już ponad 19 000 podkładów, z czego 11 200 stanowiły materiały z linii na Lublin. Po wymianie podkładów i szyn na szlak wyjedzie oczyszczarka tłucznia
PRZECZYTAJpowstanie nowe przejście podziemne, które połączy ulice Dworcową i Towarową i jednocześnie będzie stanowiło bezkolizyjne dojście do peronów. Na wejściach do przejścia oraz na dwóch przebudowanych peronach
PRZECZYTAJmożliwość korzystania z bezpiecznego i wygodnego środka lokomocji. Czas przejazdu pociągów będzie stanowił konkurencyjną alternatywę w stosunku do ruchu kołowego odbywającego się m.in. zatłoczoną drogą krajową
PRZECZYTAJ