Wyniki wyszukiwania
lipca 2011 r. Budowa będzie się odbywała przy czasowym zamknięciu torów nr 3 i 4 linii 448 dla prowadzenia ruchu pociągów na odcinku przystanek osobowy Warszawa Stadion - Stacja Warszawa Wschodnia. Jedynym
PRZECZYTAJsprawnego i bezpiecznego prowadzenia ruchu. Zaawansowana jest budowa lokalnego centrum sterowania (LCS) z komputerowymi urządzeniami. LCS zapewni sprawne i bezpieczne prowadzenie ruchu na zmodernizowanej [...] koparki. Wiadukty usytuowane na wjeździe na stację Warszawa Zachodnia są ważne dla sprawniejszego prowadzenia ruchu kolejowego. Dzięki nim będzie bezpośredni przejazd między Piasecznem i Służewcem a Wolą i
PRZECZYTAJruchem kolejowym w stacji Sokółka. Oznacza to, że zamiast z dotychczasowych trzech nastawni, prowadzenie ruchu pociągów będzie nadzorowane z jednego miejsca. To rozwiązanie zapewni większą kontrolę i [...] h – mostów i przepustów. Dodatkowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym zwiększą możliwości prowadzenia ruchu pociągów po szerokim torze, między innymi dzięki uruchomieniu mijanki w Czuprynowie. Sze
PRZECZYTAJobniżenie przepustowości podmiejskiej linii średnicowej przebiegającej przez Warszawę. Roboty, które prowadzą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na moście średnicowym to przede wszystkim, wymiana szyn o długości [...] Warszawa Powiśle do przystanku Warszawa Stadion. Przez cały sierpień prace na trzy zmiany będą prowadzone na drugim torze. Zasadnicze roboty w części podmiejskiej warszawskiego mostu średnicowego będą
PRZECZYTAJWarszawa: Naprawa mostu średnicowego
10.04.2013
podsypki pod torami. Zasadnicze roboty w części podmiejskiej warszawskiego mostu średnicowego będą prowadzone od 29 czerwca do 1 września 2013 roku. Na czas prac remontowych wdrożona zostanie specjalna organizacja
PRZECZYTAJNowe tory na moście średnicowym
10.05.2014
Prace remontowe na moście i w strefach dojazdowych prowadzone są w szybkim tempie. Po niecałych dwóch tygodniach od rozpoczęcia robót na drugim torze, wykonawca zdemontował wyeksploatowane szyny tor oraz [...] mocujących stare mostownice oraz przytwierdzeń utrzymujących je w stabilnym położeniu. Wszystkie prace prowadzone są pod stałym nadzorem geodezyjnym. Docelowo zaplanowano wymianę niemal 1500 mostownic i 2400 metrów
PRZECZYTAJRemont mostów
10.01.2012
Efektem prac będzie likwidacja ograniczenia prędkości i przywrócenie prędkości rozkładowej. Pociągi pojadą 100 km/h. Obecnie obowiązywało ograniczenie do 60 km/h. Zakres prac przy obiektach inżynieryj
PRZECZYTAJNowy most na Nysie Łużyckiej
29.03.2012
brutto Czas realizacji projektu wynosi 30 miesięcy od dnia podpisania umowy. Budowa mostu będzie prowadzona w dwóch fazach: - Faza I – wybudowanie jednej części mostu w osi dzisiaj nieczynnego toru nr 2
PRZECZYTAJPrzebudowa mostu na rzece Rokitnicy
26.03.2008
Modernizacja mostu pozwoli na zniesienie dotychczasowych ograniczeń i prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/godz. Obecnie realizowana jest faza I, która nie wymaga zamknięć torowych (wykonanie
PRZECZYTAJ