Wyniki wyszukiwania
drugim etapie: Brzeźnica – Chorzew Siemkowice. Na 24 km odcinku wymieniane są tory i sieć trakcyjna. Montowane rozjazdy mają ogrzewanie, co zapewni sprawne przejazdy pociągów w zimie. Lepsze warunki dla przewozu
PRZECZYTAJrozjazdy, które zapewnią sprawną jazdę pociągów. Modernizowane są przejazdy kolejowo – drogowe i montowane nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Prace objęły mosty kolejowe – na stacji Rogoźno
PRZECZYTAJrozjazdów i obiektów inżynieryjnych wykonawca przystąpił do wymiany wyeksploatowanych elementów. Montowany jest nowy tor i sieć trakcyjna. Rewitalizacja obejmuje także 22 obiekty inżynieryjne. Od lipca,
PRZECZYTAJciszej. Prowadzone są równocześnie prace wewnątrz nisz. Pracownicy uzupełniają ubytki i spoiny oraz montują instalacje. Pomieszczenia są szykowane do funkcji usługowych. Przewidziano działalność odpowiednią
PRZECZYTAJprzystanku w Bogdanowie. Wyremontowany zostanie wiadukt i most na Warcie. Będzie układany światłowód i montowane urządzenia teletechniczne na peronach. Pierwszy etap prac zakończony Modernizacja linii kolejowej
PRZECZYTAJMajdan, Niedrzwica Kościelna, Leśniczówka, Wilkołaz Wieś, Pułankowice. W ramach elektryfikacji montowane będą słupy i sieć trakcyjna. Prace między Kraśnikiem a Lublinem Zemborzycami potrwają do końca wakacji
PRZECZYTAJŁódzkie: nowe przystanki kolejowe
08.07.2013
do potrzeb niepełnosprawnych, podróżnych z cięższym bagażem czy rodziców z dziećmi w wózkach. Montowane są na nich wiaty, oświetlenie i stojaki na rowery. Inwestycja obejmująca odcinki czterech linii
PRZECZYTAJśrodków unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Na stacji Opole Główne widać już nowy peron 1a. Montowane są płyty nawierzchniowe. Dla podróżnych na peronie przewidziano 75 metrową wiatę. Obiektu będzie
PRZECZYTAJpasażerskich prowadzone są prace modernizacyjne. Położonych zostało już ponad 10 km toru szerokiego. Montowane są nowe szyny i podkłady, a na budowie wykorzystano już ponad 800 wagonów tłucznia. Na odcinku
PRZECZYTAJWidzew – Kutno, gdzie pracuje przy wbijaniu w podłoże betonowych pali, służących jako fundamenty do montowania słupów sieci trakcyjnej.
PRZECZYTAJ