Wyniki wyszukiwania
h poruszania się przygotowano dogodne dojścia. Na stacji Parczew widać już nowy, wyższy peron. Montowane jest oznakowanie oraz infokiosk, na którym będą wyświetlane informacje o rozkładzie jazdy. Zakończyły [...] peron na przystanku Parczew Kolejowa oraz perony w Gródku i Zabielu. Przygotowano oświetlenia, montowane są ławki, wiaty, wygrodzenie, gabloty na rozkład jazdy pociągów. Dwustumetrowy most nad Wieprzem
PRZECZYTAJzatrzymań. Przystanki zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Montowane jest jasne oświetlenie oraz oznakowanie i gabloty informacyjne. Na peronach będą umieszczane wiaty
PRZECZYTAJwzmocnienia obiektu, wykonane wokół podpór na terenach zalewowych. Po umieszczeniu wszystkich przęseł, montowany będzie nowy tor i sieć trakcyjna. Zakończenie prac przewidziano w 2023 r. Roboty nie ograniczają
PRZECZYTAJprojektu poprawy kolejowego dostępu do portu w Gdyni układane są nowe tory, zabudowywane rozjazdy oraz montowane elementy sieci trakcyjnej. Dotąd zabudowano ok. 30 km torów oraz 43 rozjazdy. Pociągi jeżdżą już [...] budynkach Lokalnego Centrum Sterowania, dwóch nastawni i Cargo prowadzone są roboty wykończeniowe, montowane są instalacje wentylacyjne i klimatyzacyjne. Dwa nowe wiadukty kolejowe usprawnią przejazd do portu
PRZECZYTAJnowych peronów. Już zbudowane są korpusy trzech peronów od ul. Tunelowej nr 6, 7 i 8. Wykonawca montuje nawierzchnię i wiaty sektorowe stanowiące przedłużenie zadaszenia hali peronowej. Budowane są nowe
PRZECZYTAJGoczałkowice-Zdrój - Czechowice–Dziedzice – Zabrzeg. Dwa ponad czterdziestometrowe rozjazdy są montowane na stacji w pierwszym tygodniu sierpnia. To kolejne nowe urządzenia zabudowywane w torach, które
PRZECZYTAJprzystanki Śródmieście i Polesie. Na przystanku Łódź Polesie (w rejonie ulic Ogrodowej i Karskiego) montowane są ściany szczelinowe. W ten sposób wykop o głębokości do 30 m będzie zabezpieczony przed osuwaniem
PRZECZYTAJ79 rozjazdów. Z wykorzystaniem ciężkiego sprzętu wzmacniane jest podłoże powstaje odwodnienie, montowane są konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej. Wraz z nowoczesnymi urządzeniami sterowania zapewni to
PRZECZYTAJpotrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Stosowane są m.in. windy oraz pochylnie. Montowane są nowe wiaty i ławki oraz czytelne oznakowanie. Dla zwiększenia bezpieczeństwa przewidziano monitoring
PRZECZYTAJw wiaty, ławki, tablice informacyjne i oznakowanie. Dodatkowo dostęp na perony zapewnią także montowane windy. - Kraków Opatkowice i Skawina Jagielnia to kolejne nowe przystanki w Małopolsce. W ostatnich
PRZECZYTAJ