Wyniki wyszukiwania
137). Wizytówka mostu Stalowy most ma 67 metrów długości i waży ponad 300 ton. Został zbudowany w miejscu starej konstrukcji, obok mostów na linii Kędzierzyn Koźle - Gliwice (nr 137). Elementy przeprawy
PRZECZYTAJsieć trakcyjna, infrastruktura energetyczna i teletechniczna oraz dwa nowe przepusty kolejowe. W miejscu połączenia łącznicy z linią Skawina – Żywiec wykonana również rozbudowa mostu kolejowego. W czerwcu
PRZECZYTAJsamochodów umożliwił już obiekt w Poznaniu Dębcu. Nowe skrzyżowanie otwarto w grudniu ubiegłego roku. W miejscu przejazdu kolejowo-drogowego są dwa wiadukty kolejowe. Ruch drogowy odbywa się nowym tunelem w ciągu
PRZECZYTAJkomunikacyjnego. Informacje o połączenia do Zakopanego dostępne są na stronach przewoźników. Na miejscu od 25 czerwca do końca sierpnia do dyspozycji pasażerów będą informatorzy mobilni. Po przebudowie
PRZECZYTAJMożliwość zostawienia samochodu w bezpiecznym miejscu i szybkiej przesiadki do pociągu to duże ułatwienie w codziennych dojazdach. Za kilka miesięcy z nowych parkingów skorzystają podróżni na linii Warszawa
PRZECZYTAJKolejowa inwestycja zbawienna dla kierowców
11.02.2011
wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji, wykonanie projektu budowlanego wiaduktu drogowego w miejscu obecnie istniejącego przejazdu kolejowego, wybudowanie dróg dojazdowych do wiaduktu, jak również
PRZECZYTAJZatorem a Spytkowicami. Dzięki naprawie stalowej konstrukcji znikną ograniczenia prędkości w tym miejscu, a pociągi będą mogły pokonywać przeprawę z prędkością do 100 km/h. To największe z wielu zadań,
PRZECZYTAJdziałań przy przejściu podziemnym. Jedna z konstrukcji odciążających została zdemontowana. W jej miejscu wykonawca buduje docelową obudowę przejścia. Pociągi jadą tuż obok pracujących robotników po drugim
PRZECZYTAJzdemontowała 10 kilometrów starego toru między stacjami Zamość Szopinek a Hrubieszowem i w jego miejscu ułożyła nowe podkłady i szyny. Do końca tygodnia PUN wykona prace na ostatnim 2,5-kilometrowym odcinku
PRZECZYTAJKraków – nowoczesna kolej z historią
29.09.2021
centrum Krakowa powstają dodatkowe tory kolejowe. By znaleźć dla nich miejsce usunięto nasyp, w jego miejscu budowane są estakady oraz powiększane wiadukty. Projekt „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku
PRZECZYTAJ