Wyniki wyszukiwania
poniedziałku zapewnią wygodne dojście na perony nr 1, 2 i 3. Docelowo przejście będzie połączone blisko 150 metrowym łącznikiem z drugą istniejącą kładką, wybudowaną w 2016 roku. Łącznik zostanie oddany podróżnym
PRZECZYTAJinfrastruktury, narażają się na mandat lub sprawę w sądzie. Tylko w zeszłym roku SOK wystawiła łącznie 3 150 mandatów za przechodzenie w miejscach niedozwolonych. 10 % z nich dotyczyło przechodzenia przez mosty
PRZECZYTAJprowadzące na perony wyposażone w witryny do zamieszczania rozkładów jazdy i informacji dla podróżnych. 150 mln zł na kompleksową przebudowę stacji Inwestycja Polskich Linii Kolejowych to także nowy układ torów [...] kursowania pociągów na szlakach pomiędzy stacjami. Łączny koszt prac na stacji Gdańsk Wrzeszcz to 150 mln zł. Sprawniej w aglomeracji, szybciej między regionami Zmodernizowana stacja Gdańsk Wrzeszcz będzie
PRZECZYTAJkolejowym na dystansie kilkudziesięciu kilometrów. Wzdłuż torów położony zostanie światłowód o długości 150 km. Prace obejmą również montaż 212 nowych semaforów. Zadanie zrealizuje konsorcjum Bombardier Tra
PRZECZYTAJOd 18 listopada 2012 r. obowiązkiem PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jako zarządcy infrastruktury jest rozwieszanie plakatów o rozkładzie jazdy pociągów pasażerskich.. Jednocześnie wprowadzona zosta
PRZECZYTAJZąbkowice – Kraków. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły na sfinansowanie rewitalizacji 136 150 053,00 PLN (brutto). Oferty na realizację tego zadania złożyło sześciu Wykonawców: 1. TRAKCJA S.A.
PRZECZYTAJzaplanowane roboty w ciągu 730 dni od podpisania umowy. Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmie 150 dni. Roboty zrealizuje konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA” (lider), Dragados
PRZECZYTAJDziałdowa, Iławy czy Korsz. Nowością dla podróżnych będzie zupełnie nowa krawędź peronowa o długości 150 metrów, która powstała na przedłużeniu peronu nr 1. Z tej części stacji podróżni będą mieli zapewnione
PRZECZYTAJodcinku Tunel – Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec Olkuski, w granicach woj. małopolskiego, są warte 150 mln zł. Na trasie od strony woj. śląskiego, roboty na odcinku Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa
PRZECZYTAJlistopadzie wykonawca skończy montaż dwóch przęseł dla każdego toru. Zamontowane będą 4 z 6 przęseł 150-metrowej przeprawy. W grudniu nad rzeką zostaną położone ostatnie przęsła, a wykonawca będzie kontynuował
PRZECZYTAJ