Wyniki wyszukiwania
stacji Poraj oraz przystanków Myszków Nowa Wieś, Żarki Letnisko i Masłońskie Natalin. To kolejny etap działań w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 1 na odcinku Częstochowa – Zawiercie”. Do czerwca
PRZECZYTAJprzystanków i stacji wygodne podróże na trasie z Lublina do Stalowej Woli Zaklików Miasto to końcowy etap modernizacji linii z Lublina do Stalowej Woli Rozwadowa. Podróżni korzystają z 20 zmodernizowanych
PRZECZYTAJoparciu o dostępne materiały archiwalne. Ze względu na historyczny charakter stacji, prace już na etapie projektowym wymagały uzgodnień konserwatorskich. Zostaną zachowane historyczne elementy, a nowe będą
PRZECZYTAJstrony ul. Warszawskiej). Stary wiadukt zostanie rozebrany i w jego miejsce pojawi się nowy. Ostatnim etapem będzie obniżenie drogi pod nowymi wiaduktami kolejowymi, co umożliwi przejazd wyższym pojazdom. PLK
PRZECZYTAJPodkarpackiego na lata 2014-2020. Zasady współpracy w zakresie realizacji i finansowania kolejnych etapów zostaną określone w odrębnych porozumieniach. Mielec – kolej szykuje lepsze połączenia Stację Mielec
PRZECZYTAJWojewództwa Dolnośląskiego i Prezydenta Wrocławia. Sygnatariusze listu będą ze sobą współpracować na etapie opracowywania wstępnego studium wykonalności dla Wrocławskiego Węzła Kolejowego. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJinwestycji to ok. 2 mld zł. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Kontakt
PRZECZYTAJpodbijarek, torowej – CSM i rozjazdowej UNIMAT o najnowocześniejszych parametrach pracy to kolejny etap największego programu inwestycyjnego spółki. Wysoka wydajność i jakość pracy zdecydowanie zwiększają
PRZECZYTAJrealizowana w ramach większego projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II. Na Centralnej Magistrali Kolejowej PLK modernizują także stację techniczną w Idzikowicach oraz
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość projektu wynosi
PRZECZYTAJ