Wyniki wyszukiwania
inżynieryjnych zostaną rozebrane. W zamian wybudowana będzie nowa infrastruktura kolejowa, w tym m.in. tory wraz z siecią trakcyjną, obiekty inżynieryjne oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Istotny
PRZECZYTAJunijnej inwestycji transportowej w stolicy Małopolski. Na estakadach PLK SA przygotowały dodatkowe tory dla pociągów aglomeracyjnych. Na odcinku Kraków Główny – Kraków Płaszów pociągi dalekobieżne i pr
PRZECZYTAJznowu będą podniesione, a sygnalizator się wyłączy – dopiero wtedy kontynuuj jazdę; Nie wjeżdżaj na tory, jeśli nie masz możliwości zjazdu z drugiej strony; Jeśli jesteś zagrożony na przejeździe lub jesteś
PRZECZYTAJinwestycji. Prace na kolejowej obwodnicy ruszą w drugiej połowie lipca. Początkowo modernizowane będą tory na szlakach Poznań Piątkowo – Kiekrz i Zieliniec – Koziegłowy. Roboty zostały uwzględnione w rozkładzie
PRZECZYTAJaglomeracji Na trasie od Będzina przez Sosnowiec do Katowic Szopienic Południowych dobudujemy dwa tory. Rozdzielenie ruchu aglomeracyjnego i dalekobieżnego wpłynie na zwiększenie przepustowości – będzie
PRZECZYTAJkomfort podróży łącznie na 30 stacjach i przystankach. Na 190 km trasie Poznań – Szczecin, dwa nowe tory z siecią trakcyjną i nowoczesnymi urządzeniami sterowania ruchem kolejowym są już gotowe między Poznaniem
PRZECZYTAJsieć trakcyjną oraz przebudowa przejazdów kolejowo-drogowych i urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Tory na odcinku Limanowa – Klęczany, na długości ok. 8 km - zostaną poprowadzone w nowym miejscu. Dla sprawnego
PRZECZYTAJbudowy przystanku, zostanie wyremontowany sąsiedni przejazd kolejowo - drogowy. Wykonawca wymieni tory i nawierzchnię na przejeździe. Będą dodatkowe urządzenia - samoczynne sygnalizatory świetlne. Do peronów
PRZECZYTAJwykonanie rozbudowy stacji Biała Podlaska o dziesięć torów. Stacja Małaszewicze będzie rozbudowana o trzy tory. Łącznie wybudowanych zostanie kilkanaście kilometrów torów. Stacje będą dostosowane do obsługi cięższych
PRZECZYTAJKolej na bezpieczne wakacje
21.06.2019
służbowe przejścia na mostach i wiaduktach oraz tzw. „dzikie przejścia”, by zapobiec wkraczaniu na tory szczególnie dzieci i młodzieży. W pociągach są umundurowane patrole SOK, a po cywilnemu funkcjonariusze
PRZECZYTAJ