Wyniki wyszukiwania
znacznie skraca się czas prac. W efekcie, zaraz po akcji podbijarki, pociągi kursują bez ograniczeń prędkości. Podbicie polega na uniesieniu toru z jednoczesnym podsypaniem pod podkłady tłucznia. Dzięki temu
PRZECZYTAJgowych w Wolbromiu, Zarzeczu, Chrząstowicach, Kalisiu. Dzięki temu z 40 do 120 km/h. zwiększono prędkość pociągów między Charsznicą a Jaroszowcem Olkuskim. Czas przejazdu pociągów w relacjach Sędziszów
PRZECZYTAJHałas pod kontrolą PLK
07.12.2019
Konieczne było sprawdzenie zmiany oddziaływania akustycznego CMK w związku z zakładanym zwiększeniem prędkości ruchu pociągów na tej linii do 250 km/h. Stały monitoring hałasu Ważnym zadaniem laboratorium jest
PRZECZYTAJOstrołęki do Chorzel – po zakończeniu prac – zajmie około 50 minut. Pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h. Dla podróżnych przygotowane zostanie 9 stacji i przystanków w: Ostrołęce, Grabowie, Nowej
PRZECZYTAJpodporze. Powstający prawie dwustumetrowy obiekt umożliwi szybszy przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 200 km/h. Kursować będą mogły także cięższe składy towarowe o nacisku 22,5 ton/oś. Po etapie nasuwania
PRZECZYTAJie wyposażenie pozwala na odśnieżanie torów. Wózki mogą przewozić do 13 ton ładunku. Maksymalna prędkość to 80 km/h. Unowocześniony system napędowy jest bardziej ekonomiczny ekologiczny. Pojazdy po mo
PRZECZYTAJpracom pociągi pasażerskie przyspieszą z 80 do 120 km/h. Składy towarowe będą mogły jeździć z prędkością do 120 km/h. Pociągi sprawniej przewiozą towary. Prace realizowane są przez Pomorskie Przedsiębiorstwo
PRZECZYTAJogowych. Realizacja zadania o wartości 17 453 036,59 zł netto pozwoli zlikwidować ograniczenia prędkości. Utrzymane będą sprawne, rozkładowe podróże na południe Polski do miejscowości turystycznych i
PRZECZYTAJPsary – Starzyny o długości 3 km, która po przebudowie będzie miała dwa nowe tory dostosowane do prędkości do 160 km/h. Ułożenie nowych torów łącznicy będzie wymagało przebudowy na stacji Psary oraz budowy
PRZECZYTAJkosztów. System został zaprojektowany z myślą o odporności, niezawodności oraz znacznie większej prędkości i pojemności transferu danych niż starszy system GSM-R. Nowy standard ma być w pełni rozwinięty
PRZECZYTAJ