• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1910, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podbije-szybko-dla-bezpieczenstwa-na-torach-5016

Podbije szybko dla bezpieczeństwa na torach

22.09.2020

znacznie skraca się czas prac. W efekcie, zaraz po akcji podbijarki, pociągi kursują bez ograniczeń prędkości. Podbicie polega na uniesieniu toru z jednoczesnym podsypaniem pod podkłady tłucznia. Dzięki temu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-wolbrom-dostepniejsza-dla-podroznych-4608

Stacja Wolbrom dostępniejsza dla podróżnych

01.04.2020

gowych w Wolbromiu, Zarzeczu, Chrząstowicach, Kalisiu. Dzięki temu z 40 do 120 km/h. zwiększono prędkość pociągów między Charsznicą a Jaroszowcem Olkuskim. Czas przejazdu pociągów w relacjach Sędziszów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/halas-pod-kontrola-plk-4461

Hałas pod kontrolą PLK

07.12.2019

Konieczne było sprawdzenie zmiany oddziaływania akustycznego CMK w związku z zakładanym zwiększeniem prędkości ruchu pociągów na tej linii do 250 km/h. Stały monitoring hałasu Ważnym zadaniem laboratorium jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ostroleka-chorzele-maszyny-szykuja-tor-do-podrozy-7019

Ostrołęka – Chorzele, maszyny szykują tor do podróży

24.05.2022

Ostrołęki do Chorzel – po zakończeniu prac – zajmie około 50 minut. Pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h. Dla podróżnych przygotowane zostanie 9 stacji i przystanków w: Ostrołęce, Grabowie, Nowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-mosty-nad-narwia-w-uhowie-zapewnia-bezpieczne-podroze-7028

Rail Baltica – mosty nad Narwią w Uhowie zapewnią bezpieczne podróże

26.05.2022

podporze. Powstający prawie dwustumetrowy obiekt umożliwi szybszy przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 200 km/h. Kursować będą mogły także cięższe składy towarowe o nacisku 22,5 ton/oś. Po etapie nasuwania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepiej-wyposazone-pojazdy-plk-przyspieszyly-prace-torowe-6843

Lepiej wyposażone pojazdy PLK przyśpieszyły prace torowe

06.04.2022

ie wyposażenie pozwala na odśnieżanie torów. Wózki mogą przewozić do 13 ton ładunku. Maksymalna prędkość to 80 km/h. Unowocześniony system napędowy jest bardziej ekonomiczny ekologiczny. Pojazdy po mo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/slaskie-sprawniej-i-bezpieczniej-pojedziemy-koleja-5984

Śląskie. Sprawniej i bezpieczniej pojedziemy koleją

06.08.2021

pracom pociągi pasażerskie przyspieszą z 80 do 120 km/h. Składy towarowe będą mogły jeździć z prędkością do 120 km/h. Pociągi sprawniej przewiozą towary. Prace realizowane są przez Pomorskie Przedsiębiorstwo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowym-szlakiem-stroze-grybow-do-atrakcji-turystycznych-malopolski-6401

Kolejowym szlakiem Stróże – Grybów do atrakcji turystycznych Małopolski

23.11.2021

ogowych. Realizacja zadania o wartości 17 453 036,59 zł netto pozwoli zlikwidować ograniczenia prędkości. Utrzymane będą sprawne, rozkładowe podróże na południe Polski do miejscowości turystycznych i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-zyska-lepsze-polaczenie-z-centralna-magistrala-kolejowa-10612

Kraków zyska lepsze połączenie z Centralną Magistralą Kolejową

26.03.2025

Psary – Starzyny o długości 3 km, która po przebudowie będzie miała dwa nowe tory dostosowane do prędkości do 160 km/h. Ułożenie nowych torów łącznicy będzie wymagało przebudowy na stacji Psary oraz budowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/innowacje-na-torach-poligon-frmcs-zwiekszy-mozliwosci-podrozy-koleja-10104

Innowacje na torach: poligon FRMCS zwiększy możliwości podróży koleją

26.09.2024

kosztów. System został zaprojektowany z myślą o odporności, niezawodności oraz znacznie większej prędkości i pojemności transferu danych niż starszy system GSM-R. Nowy standard ma być w pełni rozwinięty

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...96979899100101102103104105...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1001 do 1010 z 1910.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook