Wyniki wyszukiwania
comiesięczne stypendia. W bieżącym roku szkolnym PLK przygotowały stypendia dla 345 uczniów. W poprzednim roku szkolnym stypendia od PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. otrzymywało w semestrze zimowym 275
PRZECZYTAJPoprzedni przetarg na to zadanie został unieważniony pod koniec października ub. roku ze względu na błędy w dokumentach udostępnionych w trakcie procedury przetargowej, które nie były możliwe do ziden
PRZECZYTAJPKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na temat stanu infrastruktury kolejowej. Podobnie jak przy poprzednich, towarzyszyła jej również konferencja prasowa. Dotychczas spotkania odbyły się w Katowicach, Opolu
PRZECZYTAJBędą lepsze podróże koleją po Kaszubach
30.04.2021
Wykonane w poprzednich latach prace skróciły czas podróży koleją z Chojnic do Kościerzyny o około 10 minut. Po zabudowie nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym na odcinku Chojnice – Brusy podróż skróci
PRZECZYTAJZbąszynkiem a Czerwieńskiem uzupełniają inwestycje prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w poprzednich latach, obejmujące m.in. łącznicę, która umożliwiła krótsze podróże z Zielonej Góry do Zbąszynka
PRZECZYTAJwo podróżnych przechodzących między peronami dzięki zamontowanym rogatkom lub wygrodzeniom. W poprzednich etapach w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym
PRZECZYTAJSkawiną a Oświęcimiem to kolejny etap modernizacji trasy łączącej Kraków z zachodnią Małopolską. W poprzednich latach PLK SA przebudowały tory m.in. w okolicy Brzeźnicy, Spytkowic i Dworów, a także kompleksowo
PRZECZYTAJkolizji na przejazdach kolejowo-drogowych. To o 29 mniej niż w okresie dziesięciu miesięcy w roku poprzednim. W okresie Wszystkich Świętych ponad 3 000 funkcjonariuszy Straży Ochrony Kolei czuwać będzie nad
PRZECZYTAJpoziomie – 18 mld zł, co stanowi 28% nakładów z Krajowego Programu Kolejowego. W analogicznym okresie poprzedniej perspektywy wartość nakładów wynosiła – 5,6 mld zł, co stanowiło 15% planu. PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJtorowiska nie były remontowane nawet od 40 lat. Największy problem to brak gotowych projektów – poprzednie kierownictwo PKP PLK nie zadbało o ich przygotowanie. Tymczasem opracowanie projektu, wydanie decyzji
PRZECZYTAJ