Wyniki wyszukiwania
ograniczoną możliwością poruszania się. Pod inwestycję wykorzystany zostanie teren położony za budynkiem dawnego dworca. Dla obu lokalizacji PLK S.A. podpisały umowy z właścicielem terenu, spółką PKP S.A. Za jej
PRZECZYTAJwsi Szepietowo-Janówka zbudowano wiadukt nad torami i przebudowano układ komunikacyjny w rejonie dawnego przejazdu. Przeprawa wraz z dojazdami ma 1100 m długości. Wiadukt prowadzi nad linią kolejową i
PRZECZYTAJwykonawca buduje chodnik i ciąg pieszo-rowerowy. Inwestycja ma też istotne znaczenie dla ruchu pociągów. Dawny wiadukt kolejowy nad ul. Suwalską zastąpiła nowoczesna żelbetowa konstrukcja. Nowy obiekt ma 21,5
PRZECZYTAJcały obiekt, wraz z drogami dojazdowymi około 1 km. Bezpieczne dwupoziomowe skrzyżowanie zastąpiło dawny przejazd kolejowo-drogowy, przed którym wcześniej często musieli zatrzymywać się kierowcy. Bezkolizyjne
PRZECZYTAJStacja Legnica przyjazna dla podróżnych
10.06.2024
wysokości. Konstrukcja została wypiaskowana i zabezpieczona powłoką antykorozyjną. Odbudowane zostały dawne przeszklenia w dachu – świetliki. Takie rozwiązanie zapewnia więcej światła i dodaje hali uroku i [...] elementów konstrukcji hali. Niecodzienny charakter stacji podkreślają również odnowione żurawie wodne i dawne posterunki dyżurnych ruchu. Historyczny charakter obiektu, brak pełnej dokumentacji oraz konieczność
PRZECZYTAJtym 2 stanowiska dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Teren położony za budynkiem dawnego dworca zostanie uporządkowany i utwardzony. Ekologiczne oświetlenie LED poprawi komfort i bezpieczeństwo
PRZECZYTAJPrzed rogatkami przejazdu kolejowo-drogowego w Baciutach przez lata musieli zatrzymywać się kierowcy – zamykały się często ze względu na pasażerski i towarowy ruch pociągów między Warszawą i Białymsto
PRZECZYTAJosób z ograniczoną możliwością poruszania się. Miejsca parkingowe powstaną w sąsiedztwie budynku dawnego dworca. Zaplanowano uporządkowanie terenu, utwardzenie i budowę odwodnienia. Wygodę i bezpieczeństwo
PRZECZYTAJZakończyliśmy renowację elewacji części budynku, pod którym biegną tory. Odtworzyliśmy obramowanie zabytkowego zegara oraz historyczne logo „Bt” na elewacji. Konstrukcja stalowa nastawni oraz podpory
PRZECZYTAJmagazynową na terenie bazy specjalnego pociągu ratunkowego (SPR) PLK SA. Obiekt powstaje w miejscu dawnych magazynów. W hali będzie stacjonować specjalistyczny pojazd ratownictwa technicznego. Możliwe będzie
PRZECZYTAJ