Wyniki wyszukiwania
stacji Warszawa Zachodnia jest najdłuższy z trzech budowanych obiektów. Jego konstrukcja wyniesie ok. 400 metrów. Na specjalnie wzmocnionym podłożu budowany jest betonowy korytarz. Betonowa będzie konstrukcja
PRZECZYTAJzapewnią wyświetlacze i nowe nagłośnienie. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. o wartości ok. 400 mln zł realizowana jest ze współudziałem środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia
PRZECZYTAJhali głównej, 16 metrów pod ziemią, wykonawca buduje cztery perony. Trzy z nich będą miały długość 400 metrów, a ostatni – 300 metrów. Natomiast w dwóch nawach tunelu, na odcinku od ulicy Niciarnianej do
PRZECZYTAJTunel do dworca Łódź Fabryczna prawie gotowy
03.09.2015
W hali głównej, 16 metrów pod ziemią, wykonawca zbudował już cztery perony. Trzy z nich o długości 400 metrów i jeden – 300 metrów. Trwa montaż instalacji: odwodnieniowej, wentylacyjnej oraz montaż instalacji
PRZECZYTAJliczącej ponad 57 km trasy Warszawa Zachodnia – Skierniewice o wartości 857 230 000,00 zł netto (1 061 400 000 zł brutto) obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych, ziemnych
PRZECZYTAJwyposażonymi w pochylnie. Koszt prac prowadzonych na tej linii w ostatnich latach wyniósł przeszło 400 mln zł i planowane są kolejne prace. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJprzejazdy. Ponadto, PLK prowadzi projekty „przejazdowe”, w ramach których zostaną wykonane prace na ponad 400 przejazdach w całej Polsce. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJszlaki Żurawica – Przemyśl i Przemyśl – Hurko. Na stacji Jarosław dla podróżnych powstaje dłuższy 400 m peron. Wyposażony będzie w nowe wiaty, oświetlenie i tablice informacyjne. Dodatkowo remont wiaduktu
PRZECZYTAJlisty intencyjne z POLREGIO S.A. na zatrudnienie do 300 osób, z PKP INTERCITY S.A. na zatrudnienie do 400 osób oraz z PKP INTERCITY REMTRAK Sp. z o.o. na zatrudnienie do 300 osób. Wszystkie te programy już
PRZECZYTAJkierunku Warszawy Centralnej oraz Łodzi. Peron nr 8, podobnie jak dwa czynne już nowe perony nr 6 i 7, ma 400 metrów i znajduje się pod szerokim zadaszeniem. Zapewnione jest oznakowanie oraz informacje o kursowaniu
PRZECZYTAJ