Wyniki wyszukiwania
działania bieżące oraz inwestycyjne. Dzięki inwestycjom, podjętym w ostatnich latach za nieco ponad 150 mln zł netto zwiększyliśmy atrakcyjność trasy z Krakowa do Bielska-Białej. Między Wadowicami a Andrychowem
PRZECZYTAJwspółfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Inwestycje za nieco ponad 150 mln zł zwiększają atrakcyjność trasy z Krakowa do Bielska Białej. Oprócz budowy łącznicy w Kalwarii
PRZECZYTAJWrocławia do Lipska i Berlina. Po modernizacji z przeprawy będzie mogło korzystać w ciągu doby nawet ponad 150 pociągów towarowych i pociągi pasażerskie. Od 12 września na moście trwają próby obciążeniowe. Wcześniej
PRZECZYTAJk rządu ds. przeciwdziałania wykluczeniu komunikacyjnemu. W Kolnie powstaną dwa perony o długości 150 metrów wraz z dojściem na wiadukt drogowy. Przewidziano wiatę, ławki, czytelne oznakowanie i tablice
PRZECZYTAJna ul. Marsa. Dla wygody pasażerów, przystanek został przesunięty w stronę Warszawy Wschodniej o ok 150 m. Budowane są windy i schody, które ułatwią dostęp na wiadukt. Na przystanku Warszawa Olszynka Grochowska
PRZECZYTAJNowe przystanki w Łodzi coraz bliżej
24.03.2020
wygodniejsze korzystanie z kolei aglomeracyjnej mieszkańcom osiedli Retkinia i Pienista. Każdy ze 150 m peronów będzie wyposażony w wiaty i ławki. Łatwą orientację oraz informację zapewnią: system oznakowania
PRZECZYTAJwykonanie prac budowlanych. W przyszłym roku podróżni skorzystają z dwóch nowoczesnych peronów o długości 150 metrów, odpowiednio wysokich, by ułatwić wsiadanie do pociągów. – W Brzezinach, podobnie jak w Dębskiej
PRZECZYTAJZachodnia – Warszawa Wola. Na budowie pracuje obecnie ponad 70 podwykonawców i dostawców, 550 osób i 150 jednostek sprzętu. Dotychczas wykonawca przygotował już pylony nowego przejścia nad peronami. W połowie
PRZECZYTAJOferta nr 5: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o., Zawiercie oferta na kwotę 15 150 000,00 PLN netto; 18 483 000,00 PLN brutto 6. Oferta nr 6: Bilfinger Berger Budownictwo S.A., Warszawa
PRZECZYTAJprzykryje łącznie 8 peronów. Zadaszenie stacji osiągnie powierzchnię 35 000 m2 – 200 m długości i 150 m szerokości (pięć boisk piłki nożnej). Równolegle do budowy zadaszenia i peronów prowadzone są roboty
PRZECZYTAJ