Wyniki wyszukiwania
ku, Olsztyna, Trójmiasta, Lublina z pominięciem stacji Warszawa Wschodnia. Pociągi z Łodzi będą jechały przez Warszawę Centralną. Niektóre skończą bieg na tej stacji. Pociągi międzynarodowe odjeżdżające
PRZECZYTAJ140 ogrzewanym rozjazdom i 8 skrzyżowaniom bezkolizyjnym, pociągi pasażerskie na trasie będą mogły jechać z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Zastosowanie ekranów akustycznych, mat antywibracyjnych
PRZECZYTAJFabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i
PRZECZYTAJtej technologii znacznie skraca się czas prac, dzięki czemu zaraz po ich zakończeniu, pociągi mogą jechać bez ograniczeń prędkości. – Nowoczesne maszyny gwarantują szybsze tempo prac. Dla pasażerów pociągów
PRZECZYTAJminister infrastruktury Andrzej Adamczyk. Od 14 czerwca z przystanku Kraków Bronowice pociągiem jedziemy w kierunku Katowic, Rzeszowa, Krzeszowic, Oświęcimia, Trzebini, Wieliczki, Wodzisławia Śląskiego
PRZECZYTAJKępnie. Bezpieczeństwo zapewnią nowe urządzenia sterowania ruchem. Pociągi pasażerskie będą mogły jechać z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 100 km/h. Na rewitalizowanej linii przebudowanych zostanie
PRZECZYTAJu inwestycji pasażerowie zyskają bardziej komfortowe możliwości podróżowania. Pociągi będą mogły jechać z maksymalną prędkością do 100 km/h, co sprawi, że czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem
PRZECZYTAJzakupionych w 2017 r. umożliwia jazdę również po szerokich. Zabierają sprzęt ratowniczy i załogę. Mogą jechać po drogach z prędkością do 90 km/h, a po torach do 50 km/h. Funkcjonalny i nowoczesny sprzęt pozwala
PRZECZYTAJzamontowano 14 rozjazdów. Po nowych torach pociągi pojadą szybciej - 120 km/h, przed modernizacją jechały 80 km/h. W grudniu będzie gotowa sieć trakcyjna. W kolejnym etapie prace w Otwocku przeniosą się
PRZECZYTAJKolej otwiera Mazury
28.08.2017
prędkość pociągów pasażerskich do 120 km/h. Zyskają również przewozy towarowe, gdyż składy będą mogły jechać do 80 km/h. Szczytno i Pisz większy komfort obsługi pasażerów Dzięki inwestycji pasażerowie zyskają
PRZECZYTAJ