Wyniki wyszukiwania
składają się budynki, lokale oraz obiekty inżynierii lądowej i wodnej. W 2021 roku aktywa trwałe stanowiły 83,3% całkowitego majątku Spółki. W ciągu roku obrotowego nastąpił wzrost majątku trwałego o 8,7% [...] obiektów na liniach kolejowych. Aktywa obrotowe PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w 2021 roku stanowiły 16,7% całkowitego majątku. W stosunku do 2020 roku ich wartość bilansowa wzrosła o 35,2%. Wzrost [...] powyższych aktywów na 31 grudnia 2021 roku wyniosła 1 079,9 mln zł. Spółki utrzymaniowo – naprawcze stanowią dla PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. niezbędny potencjał do: utrzymania wymaganego technicznie
PRZECZYTAJRozejrzyj się dokładnie. Warto upewnić się, że nie nadjeżdża żaden pociąg. Przejazdy kolejowo-drogowe stanowią miejsca o podwyższonym ryzyku. Pamiętaj, aby przejeżdżając przez nie zawsze być uważnym i skupionym [...] uszkodzenia samochodu. Po zjechaniu z przejazdu odłóż rogatkę w bezpieczne miejsce tak, aby nie stanowiła przeszkody dla innych użytkowników, następnie skorzystaj z Żółtej Naklejki PLK i powiadom służby
PRZECZYTAJi w pobliżu torów. Setki rozmów z kierowcami i tysiące rozdanych materiałów informacyjnych będą stanowić podłoże do zwiększenia świadomości, a co za tym idzie poprawy bezpieczeństwa na przejazdach kol
PRZECZYTAJKolejowe korytarze towarowe w Polsce Kolejowe korytarze towarowe na terytorium Polski stanowią istotny element łączący dla ważnych centrów przemysłowych oraz dla głównych portów europejskich na Morzu Północnym
PRZECZYTAJStadion jedzie po torach
24.08.2010
przybył pierwszy transport. Ładunek 12 betonowych rygli wykonano w firmie Max Blog w Niemczech. Stanowią elementy konstrukcyjne trybun wrocławskiego stadionu Euro 2012. Ważą ponad 100 ton i maja 36 m długości
PRZECZYTAJIII, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok 320,8 mln zł stanowią środki z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt całej [...] modernizacji odcinka Poznań - Czempiń (Faza I i II) to ok. 808,9 mln zł, z czego przeszło 586,6 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJPierwszy Kongres Transportu Polskiego
27.03.2006
wystąpił z referatem na temat procesów inwestycyjnych na sieci kolejowej. Drugą część kongresu stanowiła dyskusja panelowa prowadzona przez Janusz Piechocińskiego – dyrektora ds. procesów inwestycyjnych
PRZECZYTAJzapoznać z najnowszymi osiągnięciami w tej dziedzinie. Spośród wystawców szczególnie dużą grupę stanowią przedsiębiorstwa chińskie. Chiny ze swoimi ponad 7 tysiącami kilometrów linii dużych prędkości są
PRZECZYTAJmiejscach wymagających ograniczenia oddziaływania torów na bezpośrednie otoczenie, jak również może stanowić alternatywę dla klasycznej konstrukcji nawierzchni w przypadku Kolei Dużych Prędkości.
PRZECZYTAJzbudowany w latach 1844 - 47 roku i po zniszczeniach wojennych odbudowany w roku 1953. Konstrukcję nośną stanowią przyczółki oraz 30 przęseł łukowych, opartych na 29 filarach. Modernizację mostu na zlecenie PKP [...] FIRESTA – Fiśer ,rekonstrukcje, stavby a.s. Wartość umowy wynosi prawie 28 mln zł. Źródło finansowania stanowią środki budżetowe. Prace rozpoczęły się we wrześniu 2012 r. zakończenie planowane jest w grudniu
PRZECZYTAJ