• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy stanowić. Rezultatów: 250, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/bip/majatek

Majątek

składają się budynki, lokale oraz obiekty inżynierii lądowej i wodnej. W 2021 roku aktywa trwałe stanowiły 83,3% całkowitego majątku Spółki. W ciągu roku obrotowego nastąpił wzrost majątku trwałego o 8,7% [...] obiektów na liniach kolejowych. Aktywa obrotowe PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w 2021 roku stanowiły 16,7% całkowitego majątku. W stosunku do 2020 roku ich wartość bilansowa wzrosła o 35,2%. Wzrost [...] powyższych aktywów na 31 grudnia 2021 roku wyniosła 1 079,9 mln zł. Spółki utrzymaniowo – naprawcze stanowią dla PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. niezbędny potencjał do: utrzymania wymaganego technicznie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/jak-zachowac-sie-na-przejezdzie-z-rogatkami-10074

Jak zachować się na przejeździe z rogatkami?

Rozejrzyj się dokładnie. Warto upewnić się, że nie nadjeżdża żaden pociąg. Przejazdy kolejowo-drogowe stanowią miejsca o podwyższonym ryzyku. Pamiętaj, aby przejeżdżając przez nie zawsze być uważnym i skupionym [...] uszkodzenia samochodu. Po zjechaniu z przejazdu odłóż rogatkę w bezpieczne miejsce tak, aby nie stanowiła przeszkody dla innych użytkowników, następnie skorzystaj z Żółtej Naklejki PLK i powiadom służby

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/ponad-800-akcji-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-dla-bezpieczenstwa-podsumowanie-projektu-bezpieczny-piatek-10051

Ponad 800 akcji na przejazdach kolejowo-drogowych dla bezpieczeństwa – podsumowanie projektu "Bezpieczny piątek"

i w pobliżu torów. Setki rozmów z kierowcami i tysiące rozdanych materiałów informacyjnych będą stanowić podłoże do zwiększenia świadomości, a co za tym idzie poprawy bezpieczeństwa na przejazdach kol

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/wspolpraca-zarzadcow/wspolpraca-miedzynarodowa/korytarze-towarowe/kolejowe-korytarze-towarowe-w-polsce

Kolejowe korytarze towarowe w Polsce

Kolejowe korytarze towarowe w Polsce Kolejowe korytarze towarowe na terytorium Polski stanowią istotny element łączący dla ważnych centrów przemysłowych oraz dla głównych portów europejskich na Morzu Północnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stadion-jedzie-po-torach-866

Stadion jedzie po torach

24.08.2010

przybył pierwszy transport. Ładunek 12 betonowych rygli wykonano w firmie Max Blog w Niemczech. Stanowią elementy konstrukcyjne trybun wrocławskiego stadionu Euro 2012. Ważą ponad 100 ton i maja 36 m długości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-wtorku-z-mosiny-do-poznania-mozna-jechac-nowym-wiaduktem-w-leczycy-3514

Od wtorku z Mosiny do Poznania można jechać nowym wiaduktem w Łęczycy

18.10.2017

III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok 320,8 mln zł stanowią środki z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt całej [...] modernizacji odcinka Poznań - Czempiń (Faza I i II) to ok. 808,9 mln zł, z czego przeszło 586,6 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-kongres-transportu-polskiego-100

Pierwszy Kongres Transportu Polskiego

27.03.2006

wystąpił z referatem na temat procesów inwestycyjnych na sieci kolejowej. Drugą część kongresu stanowiła dyskusja panelowa prowadzona przez Janusz Piechocińskiego – dyrektora ds. procesów inwestycyjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-otwarcia-wystawy-7-swiatowego-kongresu-kolei-duzych-predkosci-1050

Relacja z otwarcia wystawy 7. Światowego Kongresu Kolei Dużych Prędkości

06.12.2010

zapoznać z najnowszymi osiągnięciami w tej dziedzinie. Spośród wystawców szczególnie dużą grupę stanowią przedsiębiorstwa chińskie. Chiny ze swoimi ponad 7 tysiącami kilometrów linii dużych prędkości są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-krakowie-testujemy-nawierzchnie-kolejowa-przeznaczona-do-zadan-specjalnych-10485

W Krakowie testujemy nawierzchnię kolejową przeznaczoną do zadań „specjalnych”

11.02.2025

miejscach wymagających ograniczenia oddziaływania torów na bezpośrednie otoczenie, jak również może stanowić alternatywę dla klasycznej konstrukcji nawierzchni w przypadku Kolei Dużych Prędkości.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-i-ciezsze-pociagi-na-moscie-w-zgorzelcu-1996

Szybsze i cięższe pociągi na moście w Zgorzelcu

14.08.2013

zbudowany w latach 1844 - 47 roku i po zniszczeniach wojennych odbudowany w roku 1953. Konstrukcję nośną stanowią przyczółki oraz 30 przęseł łukowych, opartych na 29 filarach. Modernizację mostu na zlecenie PKP [...] FIRESTA – Fiśer ,rekonstrukcje, stavby a.s. Wartość umowy wynosi prawie 28 mln zł. Źródło finansowania stanowią środki budżetowe. Prace rozpoczęły się we wrześniu 2012 r. zakończenie planowane jest w grudniu

PRZECZYTAJ
12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 250.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook