Wyniki wyszukiwania
terenu. Wykonany został demontaż starych szyn i podkładów oraz wymiana gruntu i zabudowa betonowych pali. W listopadzie rozpoczęła się budowa nowych torów. Na dojazd do portu zostanie wykorzystane ponad
PRZECZYTAJstacjach Podstolice i Konin została zdemontowana już część starych torów i przystąpiono do wbijania pali pod fundamenty nowych słupów sieci trakcyjnej. W Koninie rozpoczęły się już prace przy budowie nowego
PRZECZYTAJdrogową. Kolejny etap zakłada kontynuację robót rozbiórkowych. Wykonywane są też prace pod zabudowę pali fundamentowych nowego obiektu. W miejscu wiaduktu znajdującego się przy stacji Katowice Ligota powstanie [...] starych obiektów przy ul. Przodowników i Załęskiej . Pod podporami wzmocniliśmy podłoże za pomocą pali fundamentowych. Trwa budowa podpór nowych obiektów. Dzięki przebudowie wiaduktu na ul. Przodowników
PRZECZYTAJlikwidację starych podpór oraz pracę przy żelbetowych przyczółkach. Kolejnym etapem będzie mocowanie pali, niezbędnych przy budowie fundamentów nowego mostu. Prace potrwają do końca 2016 r. Długość nowej
PRZECZYTAJKolej na 30 filarach
11.04.2016
Śląskich – w obrębie zamkniętej estakady drogowej Obrońców Lwowa – trwają prace związane z wykonywaniem pali pod podpory. 17/18 kwietnia rozpocznie się trzeci etap budowy łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie –
PRZECZYTAJteren, co pozwoli na obsługę cięższych pociągów towarowych. W podłoże wbito już około 7200 betonowych pali, a docelowo będzie ich około 85 tys. Remontowane są stare tory oraz sieć trakcyjna. Wykonawca zgromadził
PRZECZYTAJoraz na odcinku Szczecin Skolwin – Police. Na szlaku Szczecin Skolwin – Police rozpoczęto zabijanie pali pod konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej. Sprawniejsze podróże w aglomeracji Szczecińskiej Inwestycja
PRZECZYTAJSprawne prace przy przybudowie wiaduktu zapewnia specjalna maszyna – palownica. Wykonanych będzie 110 pali żelbetowych o średnicy 80 cm i długości 10 m i 11 m. Stworzą podstawę fundamentów 11 podpór wiaduktu
PRZECZYTAJKoszt całego przedsięwzięcia to 370 mln zł. BUDOWA MOSTU W LICZBACH: 122 – tyle ton waży każdy z 58-u pali mostu 125,5 – tyle metrów długości ma nowa stalowa konstrukcja mostu 50 m – tyle metrów będzie wynosić
PRZECZYTAJżelbetowych palach o średnicy 0,5 m i dł. ok. 6 metrów. Dla każdej platformy przygotowano wcześniej 120 pali. W rejonie przystanku został już przebudowany jeden z dwóch torów. Są gotowe konstrukcje wsporcze
PRZECZYTAJ