Wyniki wyszukiwania
zachowaniu kierowców, jest gwarancja bezpiecznego przekroczenia torów. Monitoring, coraz częściej montowany na przejazdach pokazuje, że najczęstsze błędy kierowców przy przejeżdżaniu przez tory to: omijanie
PRZECZYTAJInwestycja na trasie z Wielkopolski do Szczecina prowadzona jest na odcinkach: Poznań – Wronki, Wronki – Słonice oraz Słonice – Szczecin Dąbie. W Wielkopolsce (szlak Poznań – Wronki) pociągi jeżdżą ju
PRZECZYTAJwzmocnienia obiektu, wykonane wokół podpór na terenach zalewowych. Po umieszczeniu wszystkich przęseł, montowany będzie nowy tor i sieć trakcyjna. Zakończenie prac przewidziano w 2023 r. Roboty nie ograniczają
PRZECZYTAJśrodków unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Na stacji Opole Główne widać już nowy peron 1a. Montowane są płyty nawierzchniowe. Dla podróżnych na peronie przewidziano 75 metrową wiatę. Obiektu będzie
PRZECZYTAJprędkością do 100 km/godzinę. Dla podniesienia bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych są montowane nowe urządzenia zabezpieczające. W rogatki zostaną wyposażone m.in. ruchliwe przejazdy na ul. S
PRZECZYTAJGrotowice będą windy. Na nowych peronach przewidziano czytelne oznakowanie oraz wiaty i ławki. Montowane jest nowe oświetlenie. Pociągi jadą po dwóch nowych torach na odcinku 25 km od Raszowej przez Z
PRZECZYTAJodcinkach Miały – Drawski Młyn; Drawiny – Dobiegniew i Dobiegniew – Bierzwnik układany jest nowy tor i montowane urządzenia. Sprawne przejazdy zapewni przebudowa 95 wiaduktów i mostów, m.in. nad Wartą, Notecią
PRZECZYTAJnowych torów. Na dojazd do portu zostanie wykorzystane ponad 380 tys. podkładów oraz 230 km szyn Montowane są konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej. Sprawny i bezpieczny ruch pociągów do i z portu zapewnią
PRZECZYTAJszlakach Drawiny – Bierzwnik, Słonice - Kolin oraz Reptowo – Szczecin Dąbie wymieniane są tory, montowana jest sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Między Poznaniem a Szczecinem (ok
PRZECZYTAJprzebudowywanej konstrukcji dotychczasowego peronu wykonawca układa nawierzchnię. Kolejno będą montowane segmenty wiaty. Do peronu dojdziemy wygodnie nową pochylnią od strony ul. Lutyckiej i Kościuszki
PRZECZYTAJ