• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy bug. Rezultatów: 41, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/rail-baltica-pociagiem-juz-po-dwoch-nitkach-mostu-nad-bugiem-4532

Rail Baltica: Pociągiem już po dwóch nitkach mostu nad Bugiem

W materiale zabieramy Was w podróż po zmodernizowanym odcinku :) Zakończenie wszystkich robót między Sadownem a Czyżewem zaplanowano w II kwartale 2020 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Euro

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-podroze-warszawa-bialystok-dwoma-torami-nad-bugiem-4522

Rail Baltica. Podróże Warszawa – Białystok dwoma torami nad Bugiem

24.01.2020

przede wszystkim efekty prac na odcinku Sadowne – Czyżew. Podczas prezentacji nowych mostów nad Bugiem omówiono korzyści z budowy drugiego toru i mostu między Prostynią a Małkinią. Informacji PLK wysłuchali [...] i samorządu. Likwidacja „wąskiego gardła” jednotorowego, około kilometrowego odcinka z mostem na Bugu na linii Warszawa – Białystok zakończona została jeszcze w 2019 r. Pociągi na odcinku Sadowne – Czyżew [...] pojechały już setki pociągów. Wcześniej, w marcu na odcinku Sadowne – Czyżew otwarto pierwszy nowy most na Bugu. Dobre zmiany dla podróżnych są na stacji w Małkini. Pasażerowie korzystają z drugiego nowego peronu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-bez-waskiego-gardla-dwa-mosty-i-dwa-tory-nad-bugiem-na-trasie-warszawa-bialystok-4498

Rail Baltica bez wąskiego gardła, dwa mosty i dwa tory nad Bugiem na trasie Warszawa - Białystok

31.12.2019

pociągi. Wcześniej, w marcu na odcinku Sadowne – Czyżew otwarto pierwszy nowy most na Bugu. - Nowa przeprawa nad Bugiem na trasie do Białegostoku to następny zmodernizowany w ramach Krajowego Programu Kolejowego [...] Likwidacja „wąskiego gardła” – jednotorowego około kilometrowego odcinka z mostem na Bugu na linii Warszawa – Białystok zakończona. Pociągi na odcinku Sadowne – Czyżew mogą kursować dwoma torami. Linia [...] prac, został przesunięty w związku z trudnościami jakie napotkał wykonawca przy budowie mostu na Bugu oraz przy montażu nowego systemu sterowania ruchem kolejowym. Prace na odcinku Sadowne – Czyżew są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-drugi-most-kolejowy-wjechal-nad-bug-4411

Rail Baltica: Drugi most kolejowy wjechał nad Bug

21.10.2019

Dzięki budowie dwóch mostów na Bugu, linia kolejowa będzie dwutorowa na całej trasie łączącej Warszawę z Białymstokiem. Dotychczas przeprawa stanowiła tzw. wąskie gardło, gdyż linia „zwężała się” do jednego [...] jednego toru. Już od marca pociągi pokonują Bug nowym, 300 metrowym mostem kolejowym. Na początku 2020 r. pociągi pojadą drugim torem po bliźniaczym obiekcie. Najważniejszy etap budowy mostu Przeprowadzono [...] przęsło nasuwano około 12 godzin. Teraz most będzie przygotowany do ułożenia toru. Most kolejowy na Bugu to najdłuższy obiekt inżynieryjny na linii kolejowej łączącej Warszawę i Białystok. Wybudowano go

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/rail-baltica-postepy-w-budowie-drugiej-nitki-nowego-mostu-na-bugu-4417

Rail Baltica – postępy w budowie drugiej nitki nowego mostu na Bugu

roku sprawnie pojadą pociągi między Warszawą a Białymstokiem. Dzięki budowie drugiej nitki mostu na Bugu, linia kolejowa będzie miała dwa tory na całej trasie łączącej Warszawę z Białymstokiem. Do tej pory

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-czas-na-druga-nitke-na-moscie-na-bugu-4284

Rail Baltica – czas na drugą nitkę na moście na Bugu

02.07.2019

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacji odcinka Sadowne-Czyżew jest budowa nowej przeprawy na Bugu. Od marca br. pociągi dalekobieżne i regionalne pokonują królową rzek Podlasia nowym, 300 metrowym [...] a towarowe do 120 km/h, co skróci czas przejazdu z Mazowsza na Podlasie. Budowa mostów nad rzeką Bug, to jedno z najbardziej skomplikowanych technicznie zadań na modernizowanej linii kolejowej Warszawa [...] efektów prowadzonych robót. Na 35 km odcinku pociągi kursują nowym torem, m.in. po nowych mostach na Bugu, Bojewce i Nowej Treblince, a lepszą obsługę pasażerów zapewniają nowoczesne i komfortowo wyposażone

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/rail-baltica-nowe-tory-nowy-most-na-bugu-nowe-przystanki-4142

Rail Baltica - nowe tory, nowy most na Bugu, nowe przystanki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/rail-baltica-przebudowa-mostu-kolejowego-na-bugu-3732

Rail Baltica - przebudowa mostu kolejowego na Bugu

Obecna, jednotorowa przeprawa mostowa zyska swojego „bliźniaka”. Kluczowym elementem tej inwestycji jest budowa drugiego mostu. Dzięki temu pociągi będą mogły poruszać się jednocześnie w obie strony.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-nad-bugiem-ulatwi-podroz-z-warszawy-do-bialegostoku-3616

Nowy most nad Bugiem ułatwi podróż z Warszawy do Białegostoku

06.02.2018

Kietlanka oraz Szulborze Koty. Nowy most nad Bugiem Dotychczasowy jednotorowy odcinek Prostyń Bug – Małkinia będzie dwutorowy. Podobnie zaplanowano nowy most nad rzeką Bug. Znacznie ułatwi to przejazd pociągów [...] pociągów, który dotychczas był ograniczony przez jazdę jednym torem. Nowa przeprawa na Bugu będzie miała konstrukcję łukową złożoną z dwóch stalowych mostów (po jednym na każdy tor) osadzonych na wspólnych p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-podroze-przez-historyczny-most-nad-bugiem-3551

Szybsze podróże przez historyczny most nad Bugiem

29.11.2017

Naprawa historycznego mostu nad Bugiem w miejscowości Mierzwice-Kolonia to możliwość skrócenia czas przejazdu pociągów. Poprawi się prędkość i płynność jazdy, co przełoży się na sprawne prowadzenie pociągów

PRZECZYTAJ
12345Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 41.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook