Wyniki wyszukiwania
Odbudowy dla projektu pn. „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości linii kolejowych – etap II”. W 2021 r. PLK S.A. za 23 mln zł netto wymieniły szyny i podkłady (12 km toru) oraz zabudowały
PRZECZYTAJS.A. przeprowadzą inwestycję w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych – etap I”. Zgodnie z podpisanymi umowami na „Wymianę urządzeń przejazdowych typu COB-63 na komputerowe urządzenia
PRZECZYTAJodnowionej łącznicy. Projekt „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E30 i E65) na obszarze Śląska, Etap I: linia E65 na odc. Będzin - Katowice - Tychy - Czechowice-Dziedzice – Zebrzydowice: LOT C na odcinku
PRZECZYTAJobiekt połączył Wolę z Ochotą. Obecnie wywożony jest grunt przy pomocy ciężkiego sprzętu. W kolejnym etapie budowana będzie konstrukcja ostatniego segmentu przejścia podziemnego dla pieszych. Po zakończonym
PRZECZYTAJdojechać m.in. do Limanowej, Mszany Dolnej, czy Gdowa. Realizacja odcinka Szczyrzyc – Tymbark to pierwszy etap budowy nowej linii kolejowej w ramach projektu Podłęże-Piekiełko, największej inwestycji kolejowej
PRZECZYTAJodcinkach, zastępcza komunikacja autobusowa, wynikająca z zakresu prac na jednotorowej linii. Pierwszy etap tych robót zbliża się do zakończenia. W ich ramach naprawiliśmy tor, wymieniając szyny i podkłady
PRZECZYTAJpodstawie których zaprezentowany zostanie najkorzystniejszy wariant realizacji inwestycji. Kolejnym etapem będzie uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji. Analizy będą dotyczyć m.in
PRZECZYTAJprzejścia oraz na perony nr 1 i 2, co znacząco poprawi dostępność stacji. Aktualnie wykonawca jest na etapie zakończenia prac konstrukcyjnych związanych z wykonaniem przejścia podziemnego. Podróżni korzystają
PRZECZYTAJHałas pod kontrolą PLK SA
11.03.2025
o łącznej długości 3239 km, znajdujące się na terenie 15 województw (wg stanu na 2024 r.). Kolejny etap tworzenia strategicznych map hałasu odbędzie się w 2027 r. Strategiczne mapy hałasu udostępniane są
PRZECZYTAJInfrastruktury. – Zadanie polegające na powrocie pociągów do Ciechocinka z fazy planów przechodzi do etapu realizacji. To przykład udanej współpracy zarządcy narodowej sieci linii kolejowych z samorządami
PRZECZYTAJ