Wyniki wyszukiwania
szlaban na ryzyko!” pracownicy PLK nie tylko przypominają o zasadach bezpiecznego przejazdu przez tory, ale też edukują. Prowadzone są spotkania w przedszkolach i szkołach, odbywają się seminaria z udziałem
PRZECZYTAJzamontuje również wiaty. Poza obszarem obsługi pasażerów na stacji w Zduńskiej Woli PLK zmodernizowały 3 tory wraz z siecią trakcyjną oraz 20 rozjazdów. Są nowe urządzenia sterowania ruchem, które usprawnią
PRZECZYTAJmaja prowadzone są prace na odcinku Lublin – Dęblin. Zmienia się 17 stacji i przystanków. Układane są tory. W Puławach, Nałęczowie, Motyczu widać konstrukcje przejść podziemnych. Prace obejmują budowę obiektów
PRZECZYTAJstacjach Kiekrz, Szamotuły oraz Wronki. Prace trwają na pozostałych odcinkach. Wykonawcy montują nowe tory i sieć trakcyjną oraz przebudowują obiekty inżynieryjne. Pociągi na modernizowanym odcinku jeżdżą
PRZECZYTAJpociągów. Zmodernizowanych zostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Zadanie w całości finansowane z budżetu
PRZECZYTAJWrocławia (do przejazdu na ul. Strachocińskiej), po wymianie wyeksploatowanych podkładów i szyn, ułożono tory. Wzdłuż torowiska przygotowano odwodnienie, zapewniające właściwy stan toru i sprawne przejazdy na
PRZECZYTAJpodróżnych, lepiej oznakowane oraz z dobrą informacją pasażerską. Poza przystankami wymieniane są tory, rozjazdy i elementy sieci trakcyjnej. Przebudowa objęła urządzenia sterowania ruchem kolejowym. W
PRZECZYTAJProgram rozjazdowy ze wsparciem UE
27.09.2018
160 km/h. Dzięki nowym rozjazdom pociągi sprawnie zmieniają tor, np. przejeżdżają z toru głównego na tory boczne. Dla pasażerów to sprawniejsze, niekiedy szybsze podróże. Zwłaszcza ciężkie składy towarowe
PRZECZYTAJŁodzi, Wałbrzychu, Tarnowskich Górach, Sosnowcu, Lublinie i Szczecinie. Kolejne 15 wózków wjedzie na tory w przyszłym roku. Zasilą one zespoły techniczne zakładów m.in. w Białymstoku, Rzeszowie, Nowym Sączu
PRZECZYTAJKu dobrym podróżom Działdowo – Olsztyn
02.04.2019
z końcem marca pracę na ostatnim odcinku linii kolejowej: Olsztynek – Nidzica . Wymienione zostaną tory na odcinku ok. 28 kilometrów. Maszyna rozpoczęła pracę od przystanku Waplewo w kierunku Olsztynka
PRZECZYTAJ