• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy kierunek. Rezultatów: 968, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-inwestujemy-miliony-w-rozwoj-i-biezace-utrzymanie-kolei-w-regionie-10279

Świętokrzyskie: Inwestujemy miliony w rozwój i bieżące utrzymanie kolei w regionie

05.12.2024

Wygodniej do pociągów wsiadają również mieszkańcy Skarżyska-Kamiennej, którzy korzystają z połączeń w kierunku Tomaszowa Mazowieckiego. W marcu zakończyła się modernizacja peronu numer 1a, który został powiększony [...] rozjazdów na stacji kolejowej Kielce Herbskie. Dzięki temu poprawimy możliwości kolei na linii w kierunku Częstochowy. Zwiększenie bezpieczeństwa i niezawodności w transporcie towarów poprawi się dzięki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejarze-kieruja-ruchem-z-nowoczesnej-nastawni-w-zawierciu-10291

Kolejarze kierują ruchem z nowoczesnej nastawni w Zawierciu

06.12.2024

dwie otwarte poczekalnie z ławkami dla pasażerów. Peron przy budynku dworca został wydłużony w kierunku przejścia podziemnego i skrócony od strony nastawni (zachowano jego długość 400 m). Wykonaliśmy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-koryguja-bledy-w-projektach-inwestycyjnych-10294

PLK SA korygują błędy w projektach inwestycyjnych

09.12.2024

anie wskazań semaforów do możliwości geometrii rozjazdów – np. zaniżanie prędkości przejazdu na kierunek zwrotny po rozjazdach 300-1:9 do 40km/h, podczas gdy geometria umożliwia jazdę 50km/h; projektowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-wielkopolsce-zmienia-sie-nie-do-poznania-10300

Kolej w Wielkopolsce zmienia się nie do poznania

09.12.2024

a prac budowlanych między Poznaniem (Górczyn) a Zbąszyniem. Na ok. 60 km odcinku ważnej linii w kierunku granicy Polski m.in. wzmocnimy podłoże i częściowo wymienimy szyny oraz rozjazdy, co zwiększy prędkość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisujemy-sie-pod-rozwojem-kolei-w-aglomeracji-poznanskiej-10306

Podpisujemy się pod rozwojem kolei w aglomeracji poznańskiej

12.12.2024

podejścia zarówno ministerstwa, jak i PLK, które chcą rozwijać poznański dworzec i że prace w tym kierunku trwają. Obecnie jest to jeden z najważniejszych i drugi pod względem liczby pasażerów węzeł kolejowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-standard-kolei-na-podkarpaciu-10365

Nowy standard kolei na Podkarpaciu

19.12.2024

Krościenko. Dzięki temu wyeliminujemy dotychczasową konieczność postoju na stacji Jasło dla zmiany kierunku jazdy. Umożliwimy szybsze i łatwiejsze podróże ze stolicy województwa podkarpackiego do Krosna i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rok-zmian-na-mazowieckich-torach-inwestujemy-w-wygode-i-bezpieczenstwo-10374

Rok zmian na mazowieckich torach – inwestujemy w wygodę i bezpieczeństwo

20.12.2024

dogodniejsze przesiadki oraz dostęp do parkingu P+R. Peron jest jednokrawędziowy i obsługuje ruch w kierunkach Warszawy i Siedlec. Ogłosiliśmy również przetarg na modernizację przystanku Warszawa Ursus Północny [...] przejście podziemne o długości ok. 90 metrów, które będzie prowadzić od zachodniej strony stacji, w kierunku ul. Kłopot. Nowe przejście zapewni lepszy dostęp do peronów oraz komunikacji miejskiej, w tym do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-wojewodztwie-slaskim-zmienia-sie-na-lepsze-10383

Kolej w województwie śląskim zmienia się na lepsze

23.12.2024

dyżurni z nowoczesnej nastawni. Dzięki wymianie torów, więcej towarów przejedzie przez Częstochowę w kierunku Kielc, Krakowa, Łodzi, Warszawy czy portów morskich. W czerwcu podpisaliśmy umowę z wykonawcą na

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2024

Aktualności 2024

Kryteria Wyboru, Zapisy Umów oraz BIM, rozpoczęły intensywne prace nad konkretnymi zagadnieniami. Pod kierunkiem dotychczasowych i nowo wybranych liderów odbyło się szereg spotkań z bardzo licznym udziałem p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-coraz-lepsza-na-opolszczyznie-10404

Kolej coraz lepsza na Opolszczyźnie

02.01.2025

także na wielu przejazdach kolejowo-drogowych, m.in. na linii kolejowej z Bytomia przez Opole w kierunku Wrocławia. Poziom bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych zwiększono dzięki realizacji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...86878889909192939495...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 901 do 910 z 968.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook