Wyniki wyszukiwania
podniosło poziom bezpieczeństwa na styku dróg z torami. Pociągi pasażerskie mogą jeździć z maksymalną prędkością do 120 km/h, co pozwoliło skrócić czas podróży koleją z Chojnic do Kościerzyny o około 20 minut
PRZECZYTAJOstrołęki do Chorzel – po zakończeniu prac – zajmie około 50 minut. Pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h. Dla podróżnych przygotowane zostanie 9 stacji i przystanków w: Ostrołęce, Grabowie, Nowej
PRZECZYTAJczerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów
PRZECZYTAJczerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów [...] drogę osobom niewidomym i słabowidzącym. Po zakończeniu prac na linii pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h. W ramach inwestycji, poza mostem nad Narwią, przebudowanych zostanie także 19 mniejszych
PRZECZYTAJa na styku dróg z torami. Po realizacji zadania pociągi pokonają odcinek Wielbark – Chorzele z prędkością do 60 km/h, co zapewni sprawny i płynny przejazd w kierunku m.in. Ostrołęki lub Olsztyna czy Ełku
PRZECZYTAJczerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów
PRZECZYTAJczerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów
PRZECZYTAJktóre obejmą m.in. wymianę sieci trakcyjnej, budowę i przebudowę peronów, pozwolą osiągnąć większe prędkości pociągów, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Transport szynowy stanie się bardziej [...] Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. W realizacji jest przetarg na zaprojektowanie odcinka Nakło
PRZECZYTAJwiadukty podwyższa również bezpieczeństwo ruchu kolejowego i umożliwia jazdę pociągów z wyższą prędkością. Na obszarze LCS Nasielsk oddano już do użytku wiadukty w następujących lokalizacjach: 1. wiadukt [...] odcinkach linii Warszawa - Gdynia gdzie zakończono już prace modernizacyjne pociągi mogą osiągać prędkość maksymalną 160km/h. Rzecznik prasowy: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji
PRZECZYTAJwymienione zostanie 14 km torów i przebudowany będzie 30-metrowy most a efektem będzie podniesienie prędkości pociągów do 100 km/h. Sprawnie wykona zadanie specjalny pociąg do potokowej wymiany torów – PUN
PRZECZYTAJ