Wyniki wyszukiwania
od strony budynku dworca i w rejonie ulicy Karolewskiej. Oczyszczane i zabezpieczane są dolne powierzchnie obiektu. Odnawiane są mury oporowe wiaduktu. Prace na stacji wykonywane są przy utrzymaniu ruchu
PRZECZYTAJZa pomocą specjalistycznych dźwigów poszczególne człony, w tym czoło tarczy zostało wydobyte na powierzchnię, gdzie przeprowadzono konserwację urządzeń i wymianę zużytych elementów m.in. części skrawających
PRZECZYTAJtorów i urządzeń sterowania. Wykonawca przywozi i stawia kolejne konstrukcje zadaszenia stacji o powierzchni 35 000 m2 (3,5 ha). Dach o długości 200 metrów i szerokości 150 metrów będzie mocowany na 60 słupach
PRZECZYTAJZabrzańskiej, Łagiewnickiej i Miarki. Zostaną zachowane fronty konstrukcji stalowych oraz odtworzone powierzchnie ścian i gzymsów z cegły. Na stacji zostanie przebudowanych ok. 28 km torów, a także sieć trakcyjna
PRZECZYTAJutrzymaniem PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obejmują perony, kładki i dojścia dla pieszych (6,2 mln m2 powierzchni), ponad 36 tys. km torów, ponad 38 tys. rozjazdów, blisko 25 tys. mostów, wiaduktów i przepustów
PRZECZYTAJutrzymaniem PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obejmuje perony, kładki i dojścia dla pieszych (6,1 mln m2 powierzchni), ponad 36 tys. km torów, ponad 37,3 tys. rozjazdów, ponad 13 tys. przejazdów kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJLED. Łódź Fabryczna to największy i najnowocześniejszy multimodalny dworzec w Polsce. Całkowita powierzchnia płyty w obszarze stacji i parkingu będzie miała ok. 65 tys. metrów kwadratowych, to 6 pełnowymiarowych
PRZECZYTAJKolej na 30 filarach
11.04.2016
podpór pod estakady kolejowe przy al. Powstańców Wielkopolskich, których fundamenty znajdą się pod powierzchnią jezdni. 18 kwietnia rozpoczną się także prace modernizacji oraz wydłużenia przejścia podziemnego
PRZECZYTAJPracę TBM zapewnia elastyczne połączenie głowicy z segmentami maszyny pozostającymi jeszcze na powierzchni. Wężami i kablami dostarczane jest na dół powietrze oraz niezbędne do drążenia i budowy materiały
PRZECZYTAJniem specjalnego pociągu Speno. To ważąca ok. 270 ton i długa na ok. 80 m maszyna, która bada powierzchnię szyn, a następnie ściera ją specjalnymi kamieniami ściernymi, by przywrócić szynie kształt i usunąć
PRZECZYTAJ