Wyniki wyszukiwania
razy na minutę. Jej zadaniem jest rozdrabnianie gruntu. Materiał na bieżąco jest wydobywany na powierzchnię. Wydrążona przestrzeń jest obudowywana. Dziennie TBM może wydrążyć ok. 10 m tunelu. Komora startowa
PRZECZYTAJdezynfekujących, zwiększono także częstotliwość czyszczenia i odkażania newralgicznych miejsc i powierzchni. Praca zdalna PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na wszystkich możliwych stanowiskach zapewniły formę
PRZECZYTAJblisko 1600 kg, pozwoli efektywnie wyładować materiały i sprzęt. Platforma do ich przewozu ma powierzchnię 11 m2. Zimą dodatkowe elementy wyposażenia pozwolą odśnieżyć tor np. przed naprawą. – Coraz l
PRZECZYTAJ209).Na obiektach nad ul. Brzechwy i ul. Kaliskiego wyremontowane zostały podpory i naprawiono powierzchnię wiaduktów. Pomalowane obiekty z odnowionymi gzymsami oraz podwyższonymi poręczami lepiej wpisują
PRZECZYTAJco pozytywnie zmieniło wizerunek obiektu. Wykonawca oczyścił sklepienia i ściany estakady oraz powierzchnię nad sklepieniami. Ubytki zostały uzupełnione, a miejsca spękań i zarysowań zabezpieczone. Również
PRZECZYTAJgrunt. Tarcza obraca się 3 razy na minutę i rozdrabnia grunt, który jest na bieżąco wydobywany na powierzchnię. Wydrążona przestrzeń jest gotowa do dalszych prac budowlanych. TBM może wydrążyć dziennie około
PRZECZYTAJczłonek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Zamontowane zostały szerokie, kryjące większość powierzchni peronu, wiaty. Jest ułożona antypoślizgowa nawierzchnia z ścieżkami naprowadzającymi. Dla podróżnych
PRZECZYTAJniem specjalnego pociągu Speno. To ważąca ok. 270 ton i długa na ok. 80 m maszyna, która bada powierzchnię szyn, a następnie ściera ją specjalnymi kamieniami ściernymi, by przywrócić szynie kształt i usunąć
PRZECZYTAJNa każdym peronie wybudowane zostaną dwie długie funkcjonalne wiaty, które przykryją około 70% powierzchni dostępnej dla podróżnych. Oświetlenie ledowe zapewni dobrą widoczność po zmroku. O odjazdach i
PRZECZYTAJpociągu. Obiekty dostosowano także do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Powierzchnia peronów jest antypoślizgowa i wyposażona w ścieżki naprowadzające ze specjalną wypukłą fakturą
PRZECZYTAJ