Wyniki wyszukiwania
bezpieczeństwo i właściwe zachowanie przy przekraczaniu torów w mediach społecznościowych oraz plakaty, banery i ulotki. Więcej informacji na www.bezpieczny-przejazd.pl Przykłady niebezpiecznych zachowań
PRZECZYTAJjak w ubiegłym roku, akcji towarzyszą działania promocyjne. Na dworcach kolejowych znajdują się plakaty informujące o honorowej zbiórce krwi. Specjalnie przygotowane spoty wyświetlane będą również w pociągach
PRZECZYTAJzarządcy infrastruktury. - Pasażer jest w centrum uwagi. Dziś otrzymuje nie tylko rozkład jazdy na plakacie, czy w internecie. Ma także podgląd na trasę pociągu w czasie rzeczywistym i szczegóły przejazdu
PRZECZYTAJna stronach internetowych: www.intercity.pl , www.plk-sa.pl oraz www.rozklad-pkp.pl , a także na plakatach, stacjach i dworcach. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJskłady Polregio, pojadą autobusy na odcinku Sucha Beskidzka – Zakopane. Informacje są dostępne na plakatach, portalpasazera.pl oraz na stronach internetowych przewoźników. Projekt jest współfinansowany przez
PRZECZYTAJbezpieczeństwo i właściwe zachowanie przy przekraczaniu torów w mediach społecznościowych oraz plakaty, banery i ulotki. Więcej informacji na bezpieczny-przejazd.pl. W przypadku zagrożenia na terenie
PRZECZYTAJkonkursy, happeningi, patrole Straży Ochrony Kolei w terenie oraz akcje informacyjne w mediach, na plakatach i ulotkach. Kampania obecna jest również w social mediach, stacjach telewizyjnych, rozgłośniach
PRZECZYTAJbezpieczeństwo i właściwe zachowanie przy przekraczaniu torów w mediach społecznościowych oraz plakaty, banery i ulotki. Więcej informacji na http://www.bezpieczny-przejazd.pl/ . Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJbezpieczeństwo i właściwe zachowanie przy przekraczaniu torów w mediach społecznościowych oraz plakaty, banery i ulotki. Więcej informacji na http://www.bezpieczny-przejazd.pl/ Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJprelekcje dla dzieci, patrole Straży Ochrony Kolei w terenie oraz kampania informacyjna w mediach, na plakatach i ulotkach. Zaplanowano też intensywną współpracę z youtuberami, blogerami oraz vlogerami, by dotrzeć
PRZECZYTAJ