Wyniki wyszukiwania
to prowadzone od 15 lat cykliczne działania, mające ograniczać zdarzenia na przejazdach kolejowo-drogowych, przez zwiększanie świadomości uczestników ruchu drogowego. W ramach kampanii PLK prowadzą warsztaty [...] – dodaje Andrzej Bodziony. Kampania społeczna Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” , to prowadzone od 15 lat działania na rzecz ograniczania zdarzeń na przejazdach kolejowo-drogowych, przez zwiększanie
PRZECZYTAJwiaduktu pomiędzy przyczółkami a pierwszymi podporami. Przygotowywane jest zbrojenie i betonowanie. Prowadzone są prace ziemne przy nasypie. Gotowy jest przepust pod nasypem. W Zachorzowie-Kolonii (łódzkie) [...] Kolejowa etap II” . Prace przy budowie 2 obiektów w województwie świętokrzyskim za blisko 47 mln zł prowadzi firma Nowak – Mosty Sp. z.o.o. Wykonawcą inwestycji za ponad 25 mln zł w Zachorzowie-Kolonii jest
PRZECZYTAJtramwajowej. Są już wykonane 2 przekopy w nasypie oraz nowe żelbetowe przyczółki. Dla bezpiecznego prowadzenia ruchu kolejowego zabudowano dwie konstrukcje odciążające. Inwestycja kolejowa jest realizowana
PRZECZYTAJrealizacji umowy, w latach 2020-2021 nie przekroczy kwoty netto: 25 938 750 zł. Postępowanie było prowadzone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 134 ust. 6 pkt 1 w związku z art. 67. ust. 1 pkt 1 lit
PRZECZYTAJwstępnych analiz wynika, że badania potwierdzają wymagania techniczne mostu. Próby obciążeniowe były prowadzone również na innych obiektach leżących na nowym odcinku toru – wiadukcie kolejowym nad ul. Dekerta
PRZECZYTAJw Jasienicy Mazowieckiej i Łochowie. Poza dwoma wiaduktami w Łochowie i jednym w Toporze prace prowadzone będą jeszcze w lokalizacjach: Zielonka – tunel drogowy; Kobyłka Ossów – wiadukt drogowy; Kobyłka
PRZECZYTAJModernizacja linii nr 7 jest jednym z największych projektów w Krajowym Programie Kolejowym. Po jej ukończeniu podróż najszybszym pociągiem między Warszawą i Lublinem zajmie około 90 min. Projekt „Pra
PRZECZYTAJoznaczenia w alfabecie Braille’a. Przejście podziemne wyposażone będzie w windy. Na stacji w Trzebini prowadzone są odbiory , sprawdzane systemy sterowania i bezpieczeństwa. Po zakończeniu tego procesu ruszy
PRZECZYTAJkolejowej przeprawy. Długi na 193 m i szeroki na ponad 12 m most powstaje etapami, a to umożliwia prowadzenie ruchu kolejowego. Zaawansowana technologia pozwala łączyć konstrukcję z segmentów. Montaż przęsła
PRZECZYTAJ