• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2370, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-5-milionach-znaczkow-pocztowych-bezpieczenstwo-na-przejazdach-kolejowych-4706

Na 5 milionach znaczków pocztowych bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych

03.06.2020

to prowadzone od 15 lat cykliczne działania, mające ograniczać zdarzenia na przejazdach kolejowo-drogowych, przez zwiększanie świadomości uczestników ruchu drogowego. W ramach kampanii PLK prowadzą warsztaty [...] – dodaje Andrzej Bodziony. Kampania społeczna Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” , to prowadzone od 15 lat działania na rzecz ograniczania zdarzeń na przejazdach kolejowo-drogowych, przez zwiększanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-wiadukt-drogowy-nad-torami-centralnej-magistrali-kolejowej-4691

Kolejny wiadukt drogowy nad torami Centralnej Magistrali Kolejowej

27.05.2020

wiaduktu pomiędzy przyczółkami a pierwszymi podporami. Przygotowywane jest zbrojenie i betonowanie. Prowadzone są prace ziemne przy nasypie. Gotowy jest przepust pod nasypem. W Zachorzowie-Kolonii (łódzkie) [...] Kolejowa etap II” . Prace przy budowie 2 obiektów w województwie świętokrzyskim za blisko 47 mln zł prowadzi firma Nowak – Mosty Sp. z.o.o. Wykonawcą inwestycji za ponad 25 mln zł w Zachorzowie-Kolonii jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-szczepin-nowy-przystanek-umacnia-sie-obok-pociagow-4695

Wrocław Szczepin - nowy przystanek umacnia się obok pociągów

29.05.2020

tramwajowej. Są już wykonane 2 przekopy w nasypie oraz nowe żelbetowe przyczółki. Dla bezpiecznego prowadzenia ruchu kolejowego zabudowano dwie konstrukcje odciążające. Inwestycja kolejowa jest realizowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-z-nowa-umowa-na-utrzymanie-urzadzen-sterowania-ruchem-4692

PLK z nową umową na utrzymanie urządzeń sterowania ruchem

28.05.2020

realizacji umowy, w latach 2020-2021 nie przekroczy kwoty netto: 25 938 750 zł. Postępowanie było prowadzone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 134 ust. 6 pkt 1 w związku z art. 67. ust. 1 pkt 1 lit

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-kolejowy-w-krakowie-przechodzi-sprawdzian-4685

Nowy most kolejowy w Krakowie przechodzi sprawdzian

22.05.2020

wstępnych analiz wynika, że badania potwierdzają wymagania techniczne mostu. Próby obciążeniowe były prowadzone również na innych obiektach leżących na nowym odcinku toru – wiadukcie kolejowym nad ul. Dekerta

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowe-11-skrzyzowan-bezkolizyjnych-na-rail-baltica-usprawni-podroze-i-zwiekszy-bezpieczenstwo-4682

Dodatkowe 11 skrzyżowań bezkolizyjnych na Rail Baltica usprawni podróże i zwiększy bezpieczeństwo

21.05.2020

w Jasienicy Mazowieckiej i Łochowie. Poza dwoma wiaduktami w Łochowie i jednym w Toporze prace prowadzone będą jeszcze w lokalizacjach: Zielonka – tunel drogowy; Kobyłka Ossów – wiadukt drogowy; Kobyłka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/montaz-rozjazdow-na-stacji-lublin-glowny-1-4678

Montaż rozjazdów na stacji Lublin Główny

Modernizacja linii nr 7 jest jednym z największych projektów w Krajowym Programie Kolejowym. Po jej ukończeniu podróż najszybszym pociągiem między Warszawą i Lublinem zajmie około 90 min. Projekt „Pra

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/wronki-nowoczesny-most-na-warcie-4677

Wronki – nowoczesny most na Warcie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-podroznych-w-trzebini-lepszy-dostep-do-pociagow-4672

Dla podróżnych w Trzebini lepszy dostęp do pociągów

15.05.2020

oznaczenia w alfabecie Braille’a. Przejście podziemne wyposażone będzie w windy. Na stacji w Trzebini prowadzone są odbiory , sprawdzane systemy sterowania i bezpieczeństwa. Po zakończeniu tego procesu ruszy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-poznan-szczecin-100-przebudowanych-mostow-i-wiaduktow-zwiekszy-mozliwosci-kolei-4671

Linia Poznań – Szczecin – 100 przebudowanych mostów i wiaduktów zwiększy możliwości kolei

15.05.2020

kolejowej przeprawy. Długi na 193 m i szeroki na ponad 12 m most powstaje etapami, a to umożliwia prowadzenie ruchu kolejowego. Zaawansowana technologia pozwala łączyć konstrukcję z segmentów. Montaż przęsła

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...82838485868788899091...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 861 do 870 z 2370.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook