• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1873, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-wygodniej-ze-skoczowa-w-beskid-slaski-4893

Koleją wygodniej ze Skoczowa w Beskid Śląski

07.08.2020

Zaplanowano pochylnie, które umożliwią dostęp osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Podróżnym będą służyły nowe wiaty, ławki, poręcze do odpoczynku na stojąco. Bezpieczeństwo podróży zwiększy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-zmiany-dla-podroznych-stacji-lublin-glowny-4889

Dobre zmiany dla podróżnych stacji Lublin Główny

06.08.2020

Przed dworcem, gdzie stały pociągi, pracują maszyny. W miejscu dawnego peronu budowany jest nowy. Wykonawca szykuje teren pod tor i ustawia betonowe segmenty peronu. Stanie na nim szeroka stumetrowa w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-marysin-z-mijanka-i-nowym-peronem-lepsze-podroze-w-aglomeracji-lodzkiej-4890

Łódź Marysin z mijanką i nowym peronem, lepsze podróże w aglomeracji łódzkiej

06.08.2020

ych możliwościach wygodne dojście do pociągu zapewni pochylnia i nowe chodniki. Bezpieczeństwo podróżnych zwiększą kamery monitoringu. Pasażerowie otrzymają dodatkowe dojście do peronu nr 1 z rejonu s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-gdansk-glowny-zacheca-do-wakacyjnych-podrozy-koleja-4857

Stacja Gdańsk Główny zachęca do wakacyjnych podróży koleją

22.07.2020

lampy i ławki. Dobrą orientację na stacji gwarantują podróżnym nowe gabloty informacyjne oraz czytelne oznakowanie. W zakresie obsługi podróżnych, na stacji Gdańsk Główny zadbano nie tylko o dostępność [...] Inwestycja zapewniła wszystkim podróżnym dogodny dostęp na perony oraz do pociągów. Pasażerom służy nowy system informacji wizualnej o rozkładzie jazdy, zintegrowany z nagłośnieniem. Komunikaty głosowe [...] tura i Środowisko. Wartość zadania o nazwie „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny”, realizowanego przez PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-koscianie-na-linii-poznan-wroclaw-bezpieczniej-na-torach-i-drodze-4867

W Kościanie na linii Poznań – Wrocław bezpieczniej na torach i drodze

24.07.2020

Poznania do Wrocławia (odcinki: Poznań – Czempiń oraz Wrocław – granica woj. dolnośląskiego) dla podróżnych powstały m.in. komfortowe perony na 20 stacjach i przystankach, m.in. w Czempiniu, Puszczykowie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-mozliwosci-kolei-dzieki-budowie-mijanek-4859

PLK zwiększają możliwości kolei dzięki budowie mijanek

23.07.2020

ofert dla podróżnych . – By zwiększyć możliwości kolei dla podróżnych oraz dla przewozu towarów uruchamiamy mijanki. Na jednotorowych trasach takie rozwiązania pozwalają realizować potrzeby podróżnych oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wracaja-pociagi-na-trase-swidnica-sobotka-4858

Wracają pociągi na trasę Świdnica – Sobótka

23.07.2020

pociągów. Przebudowanych zostanie 14 przystanków. Będą wyższe niż obecnie, dostosowywane do potrzeb podróżnych. Zostanie zainstalowane nowe oświetlenie. Będą wiaty i ławki oraz czytelne oznakowanie. Dojścia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/laczy-nas-produkt-polski-4845

Łączy nas PRODUKT POLSKI

17.07.2020

spółkami będącymi w zasobach Ministerstwa Aktywów Państwowych, obejmie swoim zasięgiem w szczególności podróżnych i osoby odwiedzające placówki pocztowe. ‒ Cieszy mnie, że do kampanii #KupujŚwiadomie przyłączają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-mozliwosci-centralnej-magistrali-kolejowej-beda-krotsze-podroze-4843

PLK zwiększają możliwości Centralnej Magistrali Kolejowej – będą krótsze podróże

16.07.2020

Włoszczowa Północ i Opoczno Południe zostały rozbudowane o dodatkowe perony dla lepszej obsługi podróżnych. Na koniec 2023 r., po wykonaniu wszystkich prac oraz uruchomieniu systemu GSM-R oraz systemu ETCS

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyna-ahm-szykuje-dobre-warunki-podrozy-z-kielc-do-czestochowy-4830

Maszyna AHM szykuje dobre warunki podróży z Kielc do Częstochowy

14.07.2020

sąsiedni. Wyższy peron ułatwia wsiadanie i wysiadanie z pociągów relacji Częstochowa – Kielce. Dla podróżnych dostępne są 2 wiaty z ławkami oraz tablice informacyjne. Dojście na peron ułatwia pochylnia. Dla

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...81828384858687888990...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 851 do 860 z 1873.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook