Wyniki wyszukiwania
96). Obiekty zapewniają pasażerom wygodę przy wsiadaniu do pociągu. Nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne oraz oznakowanie zwiększają poziom obsługi podróżnych. Dla osób o ograniczonych możliwościach
PRZECZYTAJzostanie wprowadzona zastępcza komunikacja autobusowa. Wszystkie zmiany dostępne są w gablotach informacyjnych na stacjach i przystankach, a także na Portalu Pasażera i na stronach internetowych przewoźników
PRZECZYTAJPołudniową i drogą krajową nr 55. Na jednokrawędziowym peronie zamontowano wiatę, ławki, gabloty informacyjne i oznakowanie. Jest zapewnione wygodne dojście na peron, dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych
PRZECZYTAJo ograniczonej możliwości poruszania się. Przystanek wyposażony będzie w wiaty, ławki, gabloty informacyjne i stojaki rowerowe. Będzie można z niego szybko dojechać m.in. do Limanowej, Mszany Dolnej, czy
PRZECZYTAJo ograniczonej możliwości poruszania się. Przystanek wyposażony będzie w wiaty, ławki, gabloty informacyjne i stojaki rowerowe. Będzie można z niego szybko dojechać m.in. do Limanowej, Mszany Dolnej, czy
PRZECZYTAJszczególnej ostrożności w pobliżu torów. Setki rozmów z kierowcami i tysiące rozdanych materiałów informacyjnych będą stanowić podłoże do zwiększenia świadomości, a co za tym idzie poprawy bezpieczeństwa na
PRZECZYTAJprzejście podziemne. Zmodernizowaliśmy cztery perony, które wyposażyliśmy w nowe ławki, galoty informacyjne, wyświetlacze i nagłośnienie. Zabytkowa stalowa wiata została zrewitalizowana i zyskała odnowione
PRZECZYTAJwięc łatwiej wsiada się z nich do pociągów, zainstalowano też ławki dla oczekujących, tablice informacyjne i oznakowanie. Poruszanie osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej możliwości poruszania się
PRZECZYTAJSpod wiaty do pociągu na stacji Bytom
10.10.2024
peronu tymczasowego, zlokalizowanego poza halą peronową. Nowy obiekt wyposażyliśmy w ławki, tablice informacyjne i gabloty z rozkładem jazdy. Jest oświetlenie i nagłośnienie. Peron został połączony z dwoma
PRZECZYTAJModernizacja linii kolejowej E 65 na odcinkach Będzin - Katowice Piotrowice, Tychy - most Wisła (Goczałkowice) oraz Zabrzeg - Zebrzydowice potrwa cztery lata. Ma wartość ok. 7 mld zł i jest dofinansow
PRZECZYTAJ