Wyniki wyszukiwania
krawędzi peronu nr 2. Budowana jest druga krawędź peronu nr 2 oraz nowy wyższy peron nr 1. Postępuje przebudowa ostatniego odcinka przejścia podziemnego między peronem nr 2 a dworcem. Gotowe są 2 szyby windowe [...] przebudowane wiadukty, mosty i przejazdy Na dwutorowym odcinku Lublin – Dęblin ułożono łącznie 141 km torów i zamontowano 161 rozjazdów. Przygotowana jest nowa sieć trakcyjna. Pociągi pojada przez zmo [...] windowe na peronach nr 2 i 3. Po zakończeniu prac stacja Lublin Główny będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Na czas budowy nowych peronów, ze względów bezpieczeństwa
PRZECZYTAJKolei Plus - chcą wszystkie województwa
27.08.2020
przewiduje Program Kolej Plus o wartości 5,6 mld zł. Wnioski dotyczą linii kolejowych o długości ok 2 tys. km. Propozycje złożono na nowe trasy, niewykorzystywane od lat lub tylko o ruchu towarowym. Najwięcej [...] e (5), kujawsko-pomorskie i zachodniopomorskie (4), łódzkie, podlaskie, świętokrzyskie, pomorskie (2) oraz opolskie (1). - Program Kolej Plus to ogromna szansa na wzrost atrakcyjności i rozwoju gospodarczego
PRZECZYTAJodcinku Kędzierzyn - Koźle – Opole Zachodnie” w zakresie linii nr 136 od km -0,206 do km 37,511 oraz linii nr 132 od km 94,281 do km 101,100 wynosi 835,5 mln zł. Dofinansowanie ze środków unijnych CEF (Connecting [...] Koźlu korzystnie zmienił się peron nr 3. Widać już zmontowane konstrukcje kolejnych peronów nr 1 i 2. Na stacjach w Zdzieszowicach i Opolu Groszowicach oraz na przystanku Opole Grotowice dostęp do pociągów [...] Pociągi jadą, maszyny budują nowe tory Między Kędzierzynem - Koźlem a Opolem pociągi kursują po 60 km nowych torów na odcinkach Raszowa – Zdzieszowice – Gogolin (po dwóch torach) oraz Górażdże – Przywory
PRZECZYTAJKolej Plus - zakończony nabór wniosków
02.09.2020
więcej niż obecnie przewiduje Program Kolej Plus. Wnioski dotyczą linii kolejowych o długości ok. 2 tys. km. Propozycje złożono na nowe trasy, niewykorzystywane od lat lub tylko o ruchu towarowym. 71 wniosków [...] lubelskie i wielkopolskie (5), zachodniopomorskie (4), łódzkie, podlaskie, świętokrzyskie, pomorskie (2) oraz opolskie (1). – Inwestycje kolejowe w ramach Programu Kolej Plus skutecznie pomogą zwalczyć w
PRZECZYTAJrobót inwestycyjnych oraz bieżące utrzymanie sieci kolejowej. Maszyna może w godzinę wyregulować ok. 1,2km toru. Dzięki technologii stabilizacji toru znacznie skraca się czas prac. W efekcie, zaraz po akcji
PRZECZYTAJprzewiduje się dostosowanie linii dla pociągów pasażerskich do prędkości 160 km/h oraz dla pociągów towarowych do prędkości 120 km/h. Zwiększy to przepustowość linii, dzięki czemu na trasę będzie mogło wyjechać [...] ciągu C-E 59 – odcinek Rzepin – Szczecin Podjuchy” określono na koniec 2022 roku. Wartość umowy to 2,290 milionów złotych netto. Z kolei termin opracowania dokumentacji przedprojektowej dla wartego 1,678
PRZECZYTAJśrednica dużej maszyny TBM 8,7 średnica małej maszyny TBM 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 12,7 m i 8 [...] dwutorowy tunel o długość 3 km i średnicy 12,7 m – odcinek od ul. Odolanowskiej do Łodzi Fabrycznej. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o łącznej długości ok.4,5 km i średnicy 8,5 m. Rozpoczęcie [...] wydobyto już ponad 20 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W szybie zachodnim dla mniejszego TBM betonowane są ściany szczelinowe. Równocześnie
PRZECZYTAJMagistrali Kolejowej pociągi pojadą z prędkością ponad 200 km/h Inwestycje PLK na Centralnej Magistrali Kolejowej dostosowują linię do prędkości do 250 km/h, podnoszą poziom bezpieczeństwa i docelowo skrócą czas [...] Kolejowej oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. Centralna Magistrala Kolejowa zapewnia połączenia między Warszawą [...] to element przygotowania Centralnej Magistrali Kolejowej do podniesienia prędkości pociągów do 250 km/h. Inwestycja zwiększa sprawność i bezpieczeństwo komunikacji drogowej w Koziej Wsi i Motycznie w powiecie
PRZECZYTAJtubingów i „klucz”) 100 sztuk - dobowa produkcja tubingów 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 12,7 m i 8 [...] Podziemna trasa, to odchodzący od Łodzi Fabrycznej dwutorowy tunel o długości 3 km oraz 4 tunele jednotorowe o łącznej długości ok. 4,5 km - w stronę Łodzi Kaliskiej i Łodzi Żabieniec. Ściany tuneli będą zbudowane [...] Dostawy elementów ścian zaczną się przed rozpoczęciem drążenia i zapewnią stały zapas tubingów na ok. 2 tyg. robót. W ciągu doby produkowane będzie ponad 100 elementów obudowy tunelu. Dziennie z fabryki do
PRZECZYTAJpołożona na linii Swarzędz – Poznań Starołęka, dzięki kilkudziesięciu torom o łącznej długości ok. 45 km umożliwia rozdzielanie i łączenie w składy nawet 3,5 tys. wagonów z towarami na dobę. Dzięki powstającemu [...] inwestycji na stacji powstaje długi na 500 m i szeroki na ponad 13 m plac, który będzie mieć przeszło 6600 m2 – to niemal tyle, ile powierzchnia boiska do piłki nożnej. Przebudowywany jest układ torów wraz z siecią [...] stawiających na efektywność i ekologię. Dogodne skomunikowanie stacji Poznań Franowo z autostradą A2 oraz drogą ekspresową S11 zapewni możliwość sprawnego transportu intermodalnego z wykorzystaniem pociągów
PRZECZYTAJ