Wyniki wyszukiwania
Na CMK rosną wiadukty obok pociągów
20.03.2020
zostanie oczekiwanie kierowców przed rogatkami. Na każdym wiadukcie będą dwa pasy jezdni o szerokości 3 m. Skorzystają piesi i rowerzyści, dzięki przewidzianej dla nich bezpiecznej ścieżce. Sprawna komunikacje
PRZECZYTAJh przystanków Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, do stacji Łódź Fabryczna. Tunel będzie miał długość 3 km i średnicę 12,7 metrów. Duża TBM przeznaczona na tunel w Łodzi, jest największą jaka pracowała do [...] projektu: www.tunel-laczypolske.pl Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8
PRZECZYTAJw Polsce. Zabieramy Was na wycieczkę po „mechanicznym krecie”, który wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy ul. Odolanowską i Stolarską do stacji Łódź Fabryczna. Obecnie kontynuujemy
PRZECZYTAJoraz w komunikatach głosowych. Komunikację na stacji ułatwia przeszklony, 150 m łącznik nad peronem nr 3 oraz wyremontowana kładka łącząca ul. Czernieckiego z ul. Kolumba. Pasażerowie mają do dyspozycji windy
PRZECZYTAJetap III”. PLK wzmocniły już podtorze na szlaku Bydgoszcz Emilianowo – Bydgoszcz Wschód oraz wymieniły 3 rozjazdy na stacji Bydgoszcz Leśna. Wartość zadania to 14,2 mln zł netto ze środków własnych PLK. Prace
PRZECZYTAJodpowiada za budowę Rail Baltica w krajach nadbałtyckich oraz z Kolejami Litewskimi. – Zrealizowaliśmy 1/3 długości linii Rail Baltica w Polsce. W najbliższym czasie przystępujemy do realizacji odcinka Czyżew
PRZECZYTAJtowarowe z 60 km/h do 100 km/h. Inwestycja obejmuje m.in. 5 peronów, 25 km torów, 48 rozjazdów, 3 mosty, 3 wiadukty. Zadanie zostanie zrealizowane do 2022 roku. Wartość to 219 225 163,91 mln zł netto.
PRZECZYTAJStolarską, przez podziemne przystanki Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, do stacji Łódź Fabryczna (ok. 3 km), będzie wykonywany tarczą o średnicy 13,04 m. To największa maszyna, jaka pracowała w Polsce. Taką
PRZECZYTAJtarczy TBM. Maszyna o masie 1560 ton, 115 m długości i ponad 13 m średnicy wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy ul. Odolanowską i Stolarską do stacji Łódź Fabryczna. To największa
PRZECZYTAJZakończenie zasadniczych prac budowlanych na stacji Rzeszów Główny planowane jest latem. Wówczas podróżni będą korzystać z wszystkich peronów i odnowionego przejścia podziemnego. Projekt jest współfin
PRZECZYTAJ