Wyniki wyszukiwania
Pomimo wyznaczonych specjalnych przejść przez tory dla ruchu pieszego, które są odpowiednio oznakowane i wyposażone m.in. w sygnalizacje świetlną, rogatki, kołowrotki, barierki czy labirynty, w całej Polsce [...] Polsce spontanicznie powstają dziesiątki, a nawet setki tzw. „dzikich przejść” przez tory. To nielegalne miejsca, w których piesi przekraczają linie kolejowe, mimo braku przeznaczonego do tego przejścia [...] skróty są szczególnie popularne wśród mieszkańców okolicznych osiedli, którzy regularnie pokonując tory w niedozwolonych miejscach, wydeptują ścieżki. Powstaje tym samym złudzenie bezpiecznej trasy, co
PRZECZYTAJoraz niewykorzystywany od lat budynek „starego” dworca. W jego miejscu planujemy wybudować dodatkowe tory i perony, nad którymi znajdzie się miejsce dla nowego, bardziej funkcjonalnego, dworca. Zapewni to
PRZECZYTAJKolej w Lubuskim na dobrych torach
11.12.2024
komfort podróży, m.in. przebudowując perony, i zapewniamy sprawniejsze przejazdy. Dobrze przygotowane tory pozwalają na dogodniejsze połączenia, tak jak na liniach z Zielonej Góry do Warszawy (przez Poznań)
PRZECZYTAJpociągi pokonają w ok. 4 godz. 20 min. Na całej 190 km trasie Poznań – Szczecin są już gotowe dwa nowe tory z siecią trakcyjną i nowoczesnymi urządzeniami sterowania ruchem kolejowym. Obecnie wykonawca pracuje [...] osobiście przejechałem linią kolejową o długości prawie 190 km i dostrzegłem ogromne zmiany. Nowe tory, siec trakcyjna i rządzenia sterowania ruchem kolejowym, wygodne perony zgodne z wymaganiami TSI, [...] sterowania w Poznaniu i realizowane w Stargardzie zwiększyły bezpieczeństwo. Wygodniejsze perony i nowe tory W 30 miejscowościach na trasie między Poznaniem a Szczecinem pasażerowie wygodniej wsiadają do pociągów
PRZECZYTAJję innego fragmentu tej linii, odcinka Skarżysko-Kamienna – Tumlin. W ramach inwestycji wymienimy tory, sieć trakcyjną i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Dzięki zwiększeniu prędkości pociągów skrócą [...] Kielc do Buska-Zdroju. W ramach inwestycji finansowanej z „Krajowego Planu Odbudowy” wymieniliśmy tory i część rozjazdów na stacji kolejowej Kielce Herbskie. Dzięki temu poprawimy możliwości kolei na linii
PRZECZYTAJKujawskie i Nieszawa Waganiec oraz przystankach Lubanie, Turzno Kujawskie i Wiktorowo. Wymieniono tory oraz sieć trakcyjną na odcinku ponad 50 km. Wyremontowano 27 obiektów inżynieryjnych – mostów i przepustów
PRZECZYTAJLinia kolejowa nr 51 z Suwałk do Trakiszek i granicy łączy Polskę z Litwą. Obecnie wykorzystywana jest głównie do transportu towarów, kursuje też po niej pociąg pasażerski Intercity „Hańcza” z Krakowa
PRZECZYTAJw kierunku Bydgoszczy i Trójmiasta. Zmieni się układ torowy dla linii nr 201 i 131. Przebudujemy tory o łącznej długości 38 km oraz zabudujemy 100 rozjazdów. Powstanie bezkolizyjne skrzyżowanie wielopoziomowe
PRZECZYTAJkolejowo-drogowych to także istotna korzyść dla kierowców samochodów – ułatwi im przeprawę przez tory. W trakcie są również inwestycje za ponad 40 mln zł netto, prowadzone od strony województwa śląskiego
PRZECZYTAJdogodniejsze warunki dla przewozów towarowych, co przełoży się również na korzyści gospodarcze. Planowane tory łącznicy o długości blisko 3,4 km połączą linie kolejowe nr 106 i 108 między przystankami Szebnie
PRZECZYTAJ