• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1453, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/dzikie-przejscia-to-ryzykowne-skroty-10344

„Dzikie przejścia” to ryzykowne skróty

Pomimo wyznaczonych specjalnych przejść przez tory dla ruchu pieszego, które są odpowiednio oznakowane i wyposażone m.in. w sygnalizacje świetlną, rogatki, kołowrotki, barierki czy labirynty, w całej Polsce [...] Polsce spontanicznie powstają dziesiątki, a nawet setki tzw. „dzikich przejść” przez tory. To nielegalne miejsca, w których piesi przekraczają linie kolejowe, mimo braku przeznaczonego do tego przejścia [...] skróty są szczególnie popularne wśród mieszkańców okolicznych osiedli, którzy regularnie pokonując tory w niedozwolonych miejscach, wydeptują ścieżki. Powstaje tym samym złudzenie bezpiecznej trasy, co

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisujemy-sie-pod-rozwojem-kolei-w-aglomeracji-poznanskiej-10306

Podpisujemy się pod rozwojem kolei w aglomeracji poznańskiej

12.12.2024

oraz niewykorzystywany od lat budynek „starego” dworca. W jego miejscu planujemy wybudować dodatkowe tory i perony, nad którymi znajdzie się miejsce dla nowego, bardziej funkcjonalnego, dworca. Zapewni to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-lubuskim-na-dobrych-torach-10303

Kolej w Lubuskim na dobrych torach

11.12.2024

komfort podróży, m.in. przebudowując perony, i zapewniamy sprawniejsze przejazdy. Dobrze przygotowane tory pozwalają na dogodniejsze połączenia, tak jak na liniach z Zielonej Góry do Warszawy (przez Poznań)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-i-wygodniejsza-podroz-miedzy-szczecinem-a-poznaniem-10297

Szybsza i wygodniejsza podróż między Szczecinem a Poznaniem

09.12.2024

pociągi pokonają w ok. 4 godz. 20 min. Na całej 190 km trasie Poznań – Szczecin są już gotowe dwa nowe tory z siecią trakcyjną i nowoczesnymi urządzeniami sterowania ruchem kolejowym. Obecnie wykonawca pracuje [...] osobiście przejechałem linią kolejową o długości prawie 190 km i dostrzegłem ogromne zmiany. Nowe tory, siec trakcyjna i rządzenia sterowania ruchem kolejowym, wygodne perony zgodne z wymaganiami TSI, [...] sterowania w Poznaniu i realizowane w Stargardzie zwiększyły bezpieczeństwo. Wygodniejsze perony i nowe tory W 30 miejscowościach na trasie między Poznaniem a Szczecinem pasażerowie wygodniej wsiadają do pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-inwestujemy-miliony-w-rozwoj-i-biezace-utrzymanie-kolei-w-regionie-10279

Świętokrzyskie: Inwestujemy miliony w rozwój i bieżące utrzymanie kolei w regionie

05.12.2024

ję innego fragmentu tej linii, odcinka Skarżysko-Kamienna – Tumlin. W ramach inwestycji wymienimy tory, sieć trakcyjną i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Dzięki zwiększeniu prędkości pociągów skrócą [...] Kielc do Buska-Zdroju. W ramach inwestycji finansowanej z „Krajowego Planu Odbudowy” wymieniliśmy tory i część rozjazdów na stacji kolejowej Kielce Herbskie. Dzięki temu poprawimy możliwości kolei na linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasa-wloclawek-torun-sprawniej-na-torach-bezpieczniej-na-przejazdach-i-przejsciach-10273

Trasa Włocławek – Toruń: sprawniej na torach, bezpieczniej na przejazdach i przejściach

04.12.2024

Kujawskie i Nieszawa Waganiec oraz przystankach Lubanie, Turzno Kujawskie i Wiktorowo. Wymieniono tory oraz sieć trakcyjną na odcinku ponad 50 km. Wyremontowano 27 obiektów inżynieryjnych – mostów i przepustów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/co-sie-dzieje-nocami-na-linii-suwalki-granica-z-litwa-10252

Co się dzieje nocami na linii Suwałki – granica z Litwą?

02.12.2024

Linia kolejowa nr 51 z Suwałk do Trakiszek i granicy łączy Polskę z Litwą. Obecnie wykorzystywana jest głównie do transportu towarów, kursuje też po niej pociąg pasażerski Intercity „Hańcza” z Krakowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maksymilianowo-wazna-stacja-doczeka-sie-modernizacji-10240

Maksymilianowo: ważna stacja doczeka się modernizacji

26.11.2024

w kierunku Bydgoszczy i Trójmiasta. Zmieni się układ torowy dla linii nr 201 i 131. Przebudujemy tory o łącznej długości 38 km oraz zabudujemy 100 rozjazdów. Powstanie bezkolizyjne skrzyżowanie wielopoziomowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-dla-sprawnych-i-bezpiecznych-podrozy-z-malopolski-na-podbeskidzie-10228

Prace dla sprawnych i bezpiecznych podróży z Małopolski na Podbeskidzie

21.11.2024

kolejowo-drogowych to także istotna korzyść dla kierowców samochodów – ułatwi im przeprawę przez tory. W trakcie są również inwestycje za ponad 40 mln zł netto, prowadzone od strony województwa śląskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torujemy-kolej-w-bieszczady-jest-umowa-na-lacznice-10225

Torujemy kolej w Bieszczady – jest umowa na łącznicę

19.11.2024

dogodniejsze warunki dla przewozów towarowych, co przełoży się również na korzyści gospodarcze. Planowane tory łącznicy o długości blisko 3,4 km połączą linie kolejowe nr 106 i 108 między przystankami Szebnie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...3456789101112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 1453.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook