Wyniki wyszukiwania
Toruń zyska lepszy dostęp do kolei
09.07.2018
prace przyczynią się do dalszej poprawy połączeń kolejowych pomiędzy Bydgoszczą i Toruniem. Już teraz, dzięki wcześniejszym pracom, czas przejazdu pomiędzy tymi miastami skrócił się. Ponadto, dzięki kolejnym
PRZECZYTAJroku nasza akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem i głęboko wierzę, że tak samo będzie teraz – mówi Andrzej Olszewski, członek zarządu PKP S.A. Krwiodawcą może zostać osoba pomiędzy 18. a 65
PRZECZYTAJNowe perony na trasie Wołów - Głogów
28.06.2018
Na stacji w Grębocicach zakończono już przebudowę jednego z dwóch 150 m peronów. Teraz wyższy peron z nową nawierzchnią ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Nowe wiaty, ławki, tablice i
PRZECZYTAJzdemontował także zadaszenie wyjścia oraz poszycie wiat peronowych nad peronem nr 2. Poddane zostaną one teraz renowacji pod okiem konserwatora zabytków. Wykonawca przygotowuje się już do budowy nowej konstrukcji
PRZECZYTAJwymiana przęseł, wzmocnienie podpór oraz demontaż starych i montaż nowych torów i sieci trakcyjnej. Teraz wykonawca pracuje od strony północnej. Dzięki specjalnej organizacji ruchu drogowego wymieniane są
PRZECZYTAJusprawni kolejową komunikację w regionie m.in. dzięki modernizacji linii z Gdyni Chyloni do Słupska. Już teraz myślimy o przyszłości i przygotowujemy się do kolejnej perspektywy finansowej. Projekt dobudowy torów
PRZECZYTAJBezpieczniej dla podróżnych, wygodniej dla mieszkańców Modernizowane przez PLK obiekty projektowane są tak, by zwiększyć bezpieczeństwo ruchu pociągów i ułatwić komunikację drogową. Wiadukty nad ul. Z
PRZECZYTAJwsporczymi sieci trakcyjnej. Zakończono prace zewnętrzne przy nowym lokalnym centrum sterowania, teraz roboty przeniosły się do wnętrza budynku. Między stacjami Swarzędz i Koło, na 130-km odcinku trwają
PRZECZYTAJrównież bezpieczniej na przejazdach – PLK zaplanowały prace na 23 skrzyżowaniach kolejowo-drogowych. Teraz wchodzą one w ostatnią fazę. Na 12 spośród nich montowane są urządzenia samoczynnej sygnalizacji
PRZECZYTAJzajął się wyburzeniem i poszerzeniem środkowej części obiektu. Te roboty zostały już zakończone. Teraz robotnicy muszą zamontować tory na nowej części wiaduktu, by tam poprowadzić ruch pociągów. Gdy tory
PRZECZYTAJ