Wyniki wyszukiwania
konstrukcjach nie wystąpiły np. niewidoczne pęknięcia. Georadar lepiej określi zakres robót już na etapie przygotowania inwestycji. PLK zyskają także narzędzie, które pozwoli precyzyjnie sprawdzić prace
PRZECZYTAJregionalnym, ale i dalekobieżnym. Budynek Lokalnego Centrum Sterowania (LCS) w Lublinie jest na ostatnim etapie prac. Nowoczesne urządzenia i system sterowania zamontowane w LCS będą wspierały prace kolejarzy [...] kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace
PRZECZYTAJPLK wobec publikacji Rynku Kolejowego
03.09.2019
kw. 2019 a nie III kw. 2019 Modernizacja linii kolejowej E 30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb 02.01.2020 Linia nr 133 Kraków – Katowice (E30) (1,5 mld zł) •Termin kontraktowy: Wrzesień 2018
PRZECZYTAJramach ogólnopolskiego projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap I – część przejazdowa”. Projekt za ok. 250 mln zł, ma dofinansowanie prawie 194 mln zł netto z unijnego
PRZECZYTAJdrezynę. Wyniki badań określą niezbędne specyfikacje do budowy mobilnych systemów pomiarowych. Kolejnym etapem będzie stworzenie oprogramowania, które umożliwi, w oparciu o otrzymane dane pomiarowe, uzyskanie
PRZECZYTAJ„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny” jest współfinansowany ze środków UE POIiŚ 2014-2020. Kontakt dla mediów: Dorota
PRZECZYTAJ„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny.” Wartość inwestycji wynosi 62 mln zł. Prace zaplanowano do stycznia 2020 r. Przebudowa
PRZECZYTAJmetrową estakadą w lipcu. Oddanie nowego obiektu i toru pozwoliło wykonawcy przejść do kolejnego etapu – rozbiórki drugiego „starego” toru i nasypu. Kolej otwiera nowe perspektywy - Inwestycja w Krakowie
PRZECZYTAJinfrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) Etap I Szczecin Główny” . Realizowany obecnie drugi etap prac warty ok. 60 mln zł netto. Projekt współfinansuje Unia Europejska w [...] „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) Etap I Szczecin Główny”. Jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJ