Wyniki wyszukiwania
codzienne i okazjonalne podróże pociągiem. Dwa nowe przystanki na kolejowej zakopiance wybudowano za blisko 3 mln zł netto w ramach zadania o nazwie „Prace na odcinku linii kolejowej nr 97 Skawina – Sucha Beskidzka”
PRZECZYTAJwynosi 4,6 m. Na linii kolejowej wiadukt zajmuje 16 m. Kierowcy jadą jezdnią o dwóch pasach ruchu, po 3,5 m każdy. Piesi mają dwa oświetlone 2 m chodniki, położone ok. 2 m nad jezdnią. Obok wiaduktu wybudowane
PRZECZYTAJLinii kolejowych S.A. Nowoczesny sprzęt to planowe podróże Podbijarka torowa Dynamic Tamping Express 09-3X to jedna z najnowocześniejszych maszyn w Europie. Zastosowany w niej system dynamicznej stabilizacji
PRZECZYTAJświętokrzyskim. Na każdym wiadukcie dla przejazdu samochodów przewidziano po dwa pasy jezdni o szerokości 3 m. Również piesi i rowerzyści, bez konieczności oczekiwania przed zamkniętymi rogatkami na przejazd
PRZECZYTAJKolej wróci nad Zalew Zegrzyński
09.10.2019
A. Prace na odcinku Wieliszew – Zegrze obejmą wymianę torów, budowę sieci trakcyjnej i rozjazdów na 3,5 km odcinku. Zamontowany będzie nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym. Przebudowany będzie
PRZECZYTAJ274 do obsługi przewozów pasażerskich we WrOF poprzez budowę przystanku kolejowego Mokronos Górny” to 3 485 652 zł netto. Inwestycja jest finansowana w oparciu o fundusze RPO woj. dolnośląskiego, w ramach
PRZECZYTAJtrzech latach, szkolenia odbyły się w ponad 20 miastach, a dodatkowe materiały dydaktyczne trafiły do 3 tysięcy szkół jazdy. Koszalin jest drugim po Zamościu gospodarzem tegorocznej edycji warsztatów. Podczas
PRZECZYTAJprzyrządem „Scorpion”. Bardzo dokładnie mierzy on elementy rozjazdów kolejowych z wykorzystaniem modelu 3D. Scorpion zadał już rozjazdy m.in. na Centralnej Magistrali Kolejowej. Planowany jest zakup nowego
PRZECZYTAJstolicy. 4 wiadukty na Centralnej Magistrali Kolejowej zostaną zastąpione nowymi konstrukcjami. To 3 obiekty w Opocznie: nad ul. Torową; nad linią kolejową Łódź Kaliska – Dębica i drogą gruntową; nad ulicą
PRZECZYTAJPortu Świnoujście). W Szczecinie i Świnoujściu planowane prace obejmują przebudowę ok. 160 km torów, 3 wiadukty i most. Planowana jest także elektryfikacja wybranych obszarów infrastruktury. Wymiana urządzeń
PRZECZYTAJ