Wyniki wyszukiwania
postępuje budowa ścian szczelinowych. W każdej lokalizacji wykorzystywane są specjalne maszyny, a teren odpowiednio jest zabezpieczony. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna. Inwestycja
PRZECZYTAJdrogach i więcej korzyści dla środowiska, a także większe możliwości punktów przeładunkowych na terenie województwa. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu
PRZECZYTAJoraz Łódź Olechów Wiadukt. Przystanki zapewniają m.in. dogodne podróże pracownikom zatrudnionym na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej na Olechowie. Wartość prac ze środków PLK to ok. 1,5 mln
PRZECZYTAJprzewozach towarowych – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Na terenie prac widać sprzęt wykonawcy. Specjalistyczne maszyny tzw. palownice przygotują pale pod słupy trakcyjne
PRZECZYTAJSiedem instytucji zaangażowanych w działania przeciwko pandemii na terenie kraju otrzymało finansową pomoc PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i spółek zależnych. – Przekazane przez spółki z Grupy Kapitałowej
PRZECZYTAJtorami, prowadzącej do budynku dworca, przejdzie renowację. Nowa, wybudowana pochylnia z kładki na teren ul. Kolejowej ułatwi dostęp do stacji. Na kładce będzie nowe oświetlenie. Dwa perony stacji Węgliniec
PRZECZYTAJGdynia Port W Gdyni układane są nowe tory, montowane rozjazdy oraz konstrukcje sieci trakcyjnej. Teren wymaga wzmocnienia przez wymianę gruntów i zabudowę betonowych pali. Gotowa jest sieć ciepłownicza
PRZECZYTAJzostało blisko 10 km torów. Pociąg sieciowy rozebrał 10 km sieci trakcyjnej. Przygotowywany jest teren pod budowę budynku Lokalnego Centrum Sterowania. Usuwane są kolizje podziemnych instalacji przebiegających [...] Starosielce i przystankiem Białystok Nowe Miasto powstaje nowa łącznica kolejowa. Porządkowany jest teren nieczynnych torów. Ciężki sprzęt pracuje przy formowaniu nasypów. Łącznica - dodatkowy około kilometrowy
PRZECZYTAJtrakcyjna i urządzenia sterowania ruchem. W ramach przebudowy stacji zostanie również zabezpieczony teren pod dodatkowe tory i peron dla kolei aglomeracyjnej od strony ul. Limanowskiego. Wspólne prace PLK
PRZECZYTAJNa kolejnym odcinku między Brzeźnicą a Parczewem demontowany jest stary tor i przygotowywany jest teren pod nowy. Postępuje demontaż peronów na przystankach Gródek i Zabiele. Lepsze podróże z dwóch nowych
PRZECZYTAJ