Wyniki wyszukiwania
ch w Szczecinie i 10 w Świnoujściu. W Szczecinie zostanie przebudowany most nad rzeką Parnicą oraz 3 wiadukty kolejowe. Inwestycja „Poprawa dostępu kolejowego do portów morskich w Szczecinie i Świnoujściu”
PRZECZYTAJWolą ułożono ponad 70 km nowych torów i sieci trakcyjnej. Wyremontowano 23 obiekty, w tym 9 mostów i 3 wiadukty. Poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym zwiększyła modernizacja 15 przejazdów.
PRZECZYTAJkilkudziesięciu torom o łącznej długości ok. 45 km umożliwia rozdzielanie i łączenie w składy nawet 3,5 tys. wagonów z towarami na dobę. Dzięki powstającemu punktowi zyska również możliwość sprawnych p
PRZECZYTAJprzejścia powstanie winda. Kolejna winda zapewni wygodny dostęp dla wszystkich podróżnych na perony nr 2 i 3. Wyremontowane zostanie przejście podziemne, gdzie zamontowane zostanie energooszczędne oświetlenie
PRZECZYTAJbędą ściany z tubingów Podziemna trasa, to odchodzący od Łodzi Fabrycznej dwutorowy tunel o długości 3 km oraz 4 tunele jednotorowe o łącznej długości ok. 4,5 km - w stronę Łodzi Kaliskiej i Łodzi Żabieniec [...] TBM polega na jednoczesnym drążeniu tunelu oraz jego budowie. Tarcza „mechanicznego kreta” obraca się 3 razy na minutę i rozdrabnia grunt, który jest na bieżąco wydobywany na powierzchnię. Wraz z przesuwaniem [...] tzw. klucza (elementu, który domyka pierścień) - masa jednego segmentu to ok. 6 ton, a klucza to ok. 3 tony. Duża tarcza wywierci dwutorowy tunel od ul. Odolanowskiej do Łodzi Fabrycznej. Mniejsza tarcza
PRZECZYTAJczłonek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Na każdym wiadukcie są dwa pasy jezdni o szerokości 3 m. Dla pieszych i rowerzystów przygotowano bezpieczne ścieżki oddzielone od jezdni barierami. Wiadukt
PRZECZYTAJrozpocznie drążenie dwutorowego tunelu w kierunku dworca Łódź Fabryczna. Z szybu wydobyto już ponad 20 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W [...] zaplanowano w grudniu. Duża maszyna o średnicy ponad 13 m i długości 110 m wykona dwutorowy tunel o długość 3 km i średnicy 12,7 m – odcinek od ul. Odolanowskiej do Łodzi Fabrycznej. Mniejsza tarcza wydrąży 4 [...] TBM polega na jednoczesnym drążeniu tunelu oraz jego budowie. Tarcza „mechanicznego kreta” obraca się 3 razy na minutę i rozdrabnia grunt, który jest na bieżąco wydobywany na powierzchnię. Wraz z przesuwaniem
PRZECZYTAJmiejscowości ułatwi dostęp do kolei. Budowa mijanki planowana jest w marcu przyszłego roku i zajmie ok. 3 mies. Wszystkie prace budowlane zakończą się w połowie 2021 r. Pociągi na zrewitalizowanej linii przyspieszą
PRZECZYTAJna jak najwyższym poziomie. Dziś wizyta techniczna pokazała postęp prac przy budowie nowego peronu 3A i rozbudowie przejścia podziemnego – powiedział Łukasz Mikołajczyk, wojewoda wielkopolski. Peron będzie [...] podziemnego codziennie pracuje kilkadziesiąt osób. Wykorzystano już niemal 90 betoniarek, czyli ok. 800 m3 betonu. Do zbrojenia użyto 30 ton stali. Z placu budowy wywieziono blisko 900 wywrotek ziemi – to ok
PRZECZYTAJ09-4x4/4S Dynamic. W ubiegłym roku do ZRK-DOM trafiła podbijarka torowa Dynamic Tamping Express 09-3X. Spółka wykorzystuje również palownicę dwudrogową PV 15 RPR odebrana w sierpniu 2019 r.
PRZECZYTAJ