Wyniki wyszukiwania
pasażerowie zyskają bardziej komfortowe możliwości podróżowania. Pociągi będą mogły jechać z maksymalną prędkością do 100 km/h, co sprawi, że czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem skróci się o około 12
PRZECZYTAJPociągi z prędkością do 120 km/h pojadą zmodernizowaną estakadą od 9 czerwca . Sprawny i bezpieczny ruch zapewnią nowoczesne urządzenia sterowania. Przygotowany jest ponad 2 km odcinek nowego toru z b
PRZECZYTAJzostanie 66 obiektów inżynieryjnych, w tym 4 wiadukty i 8 mostów. Będą przystosowane do większej prędkości pociągów i przejazdu cięższych składów towarowych. Modernizacja linii prowadzona jest przy utrzymaniu [...] rozjazdów i sieć trakcyjna oraz nowe urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego pozwolą na zwiększenie prędkości pociągów do 160 km/godz. O połowę skróci się czas przejazdu z Opola do Kędzierzyna Koźla (z 50 do
PRZECZYTAJskróci czasu przejazdu między Czempiniem a Rawiczem o ok. 20 minut. Pociągi pasażerskie pojadą nią z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Zmodernizowane perony, przejścia podziemne i nowe wiadukty
PRZECZYTAJa na 6 przejazdach kolejowo-drogowych w miejscowościach Wolbrom, Zarzecze, Chrząstowice, Kaliś. Prędkość pociągów miejscami zwiększy się nawet trzykrotnie z 40 do 120 km/h. Prace na linii Tunel – Sosnowiec [...] inwestycji PLK na linii nr 62 jest kilkuminutowe skrócenie czasu przejazdu pociągów. Od czerwca 2018 r. prędkość wzrosła z 40 do 120 km/h na odcinku Bukowno – Sławków oraz na odcinku Olkusz – Bukowno. Między Tunelem
PRZECZYTAJTowary szybciej pojadą z Sosnowca do portów
02.05.2019
rozjazdom, sieci trakcyjnej i urządzeniom sterowania ruchem kolejowym, pociągi pojadą szybciej. Prędkość na stacji wzrośnie do 80 km/h - zwiększy się przepustowość linii, którą pojedzie więcej pociągów
PRZECZYTAJZnów pociągiem z Garwolina do Dęblina
02.05.2019
zakończeniu przebudowy i uzyskaniu wszystkich zgód administracyjnych trasa będzie dostosowana do prędkości 160 km/h. Więcej informacji o projekcie na stronie www.warszawa-lublin.pl Kontakt dla mediów: Karol
PRZECZYTAJprzy modernizacji linii kolejowej E30 Kraków - Katowice. Pociągi mogą korzystać z dwóch torów z prędkością do 120 km/h (docelowo będzie 160 km/h). Zmodernizowane są przystanki w Rudawie i Krakowie Mydlnikach
PRZECZYTAJze 135 min do 75 min. Po uzyskaniu wszystkich zgód administracyjnych najszybsze pociągi pojadą z prędkością 160 km/h. Pasażerowie skorzystają z wygodnych peronów. Większe bezpieczeństwo zapewnią przebudowane
PRZECZYTAJDocelowo pomiędzy stacją w Podłężu a Krakowem pociągi będą kursować po dwóch zmodernizowanych torach z prędkością - pasażerskie 160 km/h, a towarowe 120 km/h. PLK, przewidując wzrost zapotrzebowania na przewozy
PRZECZYTAJ